printlogo


کد خبر: 186923تاریخ: 1396/10/17 00:00
اخبار

شکایت خانواده نوری از باشگاه آژاکس
خانواده ستاره جوان تیم آژاکس قصد دارند علیه این باشگاه شکایت کنند. به نقل از تلگراف، عبدالحق نوری، هافبک مراکشی‌الاصل تیم آژاکس که در جریان دیدار دوستانه تیم هلندی برابر وردربرمن در میانه بازی بی‌هوش شده بود و مشخص شد سکته کرده است، شرایط نسبتا خوبی دارد. با این حال خانواده این بازیکن قصد دارند از باشگاه آژاکس به دلیل بازی گرفتن از بازیکنی که در معاینات پزشکی شرایط مطلوبی نداشته است، شکایت کنند. خانواده نوری معتقدند باشگاه آژاکس از شرایط این بازیکن مطلع بوده است و می‌دانسته این بازیکن با مشکل قلبی روبه‌رو است و نباید به بازی گرفته شود به همین خاطر با گرفتن وکیل در پی شکایت از باشگاه آژاکس هستند. در صورتی که مشخص شود باشگاه آژاکس با آگاهی از مشکل این بازیکن، به او مجوز بازی داده است، باید منتظر جریمه سنگینی از سوی فدراسیون فوتبال هلند باشد.

مهدی طارمی به الغرافه نزدیک‌تر شد
روزنامه قطری از مهدی طارمی به عنوان نزدیک‌ترین گزینه به الغرافه سخن به میان آورد.‌ به نقل از الرای، دوران محرومیت مهدی طارمی تنها 2 هفته دیگر به پایان خواهد رسید و این بازیکن می‌تواند بار دیگر برای تیم فوتبال پرسپولیس به میدان برود اما در شرایطی که سرخ‌پوشان پایتخت به این بازیکن نیاز دارند، او چیزهای دیگری در سر دارد و می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود. الغرافه قطر مشتری جدی طارمی است و به نظر می‌رسد این بازیکن در یکی دو روز آینده به این تیم قطری خواهد پیوست. روزنامه الرای قطر نوشت: وسلی اسنایدر با الغرافه قطر به توافق نهایی رسید و وارد قطر می‌شود تا قرارداد خود را با الغرافه نهایی کند. از بین گزینه‌های آسیایی هم شانس مهدی طارمی بیشتر از خیمینز و السعیدی عراقی است و به احتمال خیلی زیاد این بازیکن ایرانی هم با الغرافه قرارداد می‌بندد.

بارسا پیشنهاد خرید کوتینیو
را افزایش داد
بارسلونا درصدد است هرچه سریع‌تر انتقال «کوتینیو» را قطعی کند و اجازه ندهد مانند تابستان این پروسه زمان زیادی ببرد به همین منظور پیشنهادش را افزایش داده است. خرید فیلیپه کوتینیو توسط تیم فوتبال بارسلونا پروسه‎ای است که بیش از اندازه طول کشیده است و از آنجا که بسیاری از هواداران خسته شده و باشگاه هم همین شرایط را دارد، در آخرین پیشنهادش حاضر شده ۱۶۰ میلیون یورو به لیورپول بپردازد. باشگاه انگلیسی هم حاضر به مذاکره شده و این طولانی شدن مذاکرات به سود خود کوتینیو هم هست. تنها مشکل این است که او نمی‎تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. به ادعای نشریه تایمز، آبی‌واناری‎ها حاضرند ۱۲۰ میلیون یورو برای کوتینیو بپردازند و ۴۰ میلیون هم با شرایط خاص برای این بازیکن در نظر گرفتند که شامل پاداش‌ها است. بارسا دمبله را هم با همین شرایط به خدمت گرفته بود. در صورتی که کوتینیو با این رقم به نوکمپ منتقل شود گران‎ترین خرید تاریخ باشگاه خواهد شد، همچنین این رقم او را تبدیل به دومین انتقال گرانقیمت دنیا بعد از نیمار خواهد کرد. نیمار در تابستان در ازای ۲۲۲ میلیون یورو از بارسا به پار‎ی‎سن ژرمن پیوست.

تغییر در گروه‌بندی مسابقات هندبال مردان آسیا
تیم‌ملی هندبال عراق از حضور در هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا انصراف داد تا ازبکستان و ژاپن با ایران همگروه شوند. به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم‌ملی هندبال عراق که در هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در گروه یک این رقابت‌ها با تیم‌ملی ایران و ژاپن همگروه بود انصراف خود را از این رقابت‌ها اعلام کرد. با توجه به انصراف این تیم، فدراسیون هندبال آسیا با ایجاد تغییر در گروه‌بندی این رقابت‌ها، تیم هندبال ازبکستان را از گروه دوم این مسابقات به گروه اول جابه‌جا کرده است. با این تغییر تیم‌ملی هندبال ایران در مرحله مقدماتی در گروه یک با تیم‌های ازبکستان و ژاپن همگروه است و روز جمعه ۲۹ دی ماه در برابر ازبکستان قرار خواهد گرفت و روز ۳۰ دی ماه به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت.
گروه‌بندی مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر است:
گروه یک: ایران، ازبکستان، ژاپن
گروه دو: بحرین، عمان، استرالیا
گروه سوم: کره‌جنوبی، امارات، هند، بنگلادش
گروه چهارم: قطر، عربستان، چین، نیوزیلند


Page Generated in 0/0053 sec