printlogo


کد خبر: 187069تاریخ: 1396/10/20 00:00
اخبار

بازوبند پهلوانی کشور  در سال جاری رونمایی شد
بازوبند پهلوان کشور در سال ۹۶ در آستانه برگزاری رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی بزرگسالان کشور در مشهد رونمایی شد. علیرضا حیدری، رئیس کمیته کشتی‌ پهلوانی اتحادیه جهانی با اعلام این خبر گفت: این بازوبند توسط جمعی از هنرمندان کشورمان طراحی شده و قرار است توسط خانواده معظم یکی از شهدای گرانقدر کشور، عصر پنجشنبه هفته جاری در سالن شهید بهشتی مشهد بر بازوی پهلوان کشور بسته شود.
رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی ادامه داد: رقابت‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی کشور با همکاری فدراسیون‌های کشتی و زورخانه‌ای و پهلوانی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: هدف ما این است که همزمان با رشد ایده‌آل کشتی پهلوانی در دنیا که حاصل برنامه‌‌ریزی و سرمایه‌‌گذاری مناسب در این زمینه است، ورزش‌های زورخانه‌ای را نیز توسعه بدهیم و در همین راستا فدراسیون کشتی با همکاری فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان را به صورت مشترک برگزار می‌کنند.

مهاجم برونئی ثروتمندترین فوتبالیست دنیا
وقتی صحبت از ثروت در فوتبال می‌شود، ذهن همه به سمت رونالدو، مسی، نیمار و دیگر فوتبالیست‌های درجه یک دنیا می‌رود که در باشگاه‌های بزرگ و متمول اروپایی بازی می‌کنند اما اشتباه نکنید؛ ثروتمندترین بازیکن فوتبال دنیا کسی نیست جز بازیکنی از تیم‌های پایه‌ لسترسیتی! بولکیا، برادرزاده سلطان برونئی، متولد لس‌آنجلس، ثروتی نزدیک به 20 میلیارد دلار دارد و در تیم جوانان لستر توپ می‌زند. سال 2009 باشگاه ساوتهمپتون در کشور برونئی مدرسه فوتبالی دایر کرد اما حاضر نشد با بولکیا قرارداد ببندد. این بازیکن ثروتمند سال 2013 در تست باشگاه آرسنال شرکت کرد و در یک جام دوستانه یک گل هم به ثمر رساند ولی توپچی‌ها هم با او قرارداد نبستند. سپس باشگاه چلسی به وی پیشنهادی 2 ساله ارائه داد و بولکیا آن را پذیرفت اما دوران حضور وی در چلسی کوتاه بود و او حالا با قراردادی 3 ساله در لستر توپ می‌زند. بولکیا با 19 سال سن در خط‌ حمله بازی می‌کند، 9 بازی برای تیم‌ملی کشورش انجام داده و یک گل ملی هم در کارنامه دارد. پدر بولکیا، مالک 2300 ماشین است و در یکی از جشن‌های تولد‌ خود، 14 میلیون یورو برای حضور مایکل جکسون هزینه کرده بود!

نورافکن می‎خواهد، شفر نه!
پیشنهاد شارلوای بلژیک برای جذب امید نورافکن این بازیکن جوان را وسوسه کرده است. حضور موفق کاوه رضایی در این تیم باعث شده بازیکن جوان استقلال هم امید زیادی به موفقیت و پیشرفت در فوتبال بلژیک داشته باشد و از مسؤولان باشگاه استقلال بخواهد مقدمات انتقال او را به این تیم فراهم کنند. مسؤولان باشگاه هم مخالفتی ندارند اما این وینفرد شفر است که اجازه جدایی را به نورافکن نمی‎دهد. او با توجه به شرایط تیمش و همچنین نزدیک شدن به زمان آغاز لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرده به نورافکن نیاز دارد و او باید در استقلال بماند. این اتفاق باعث دلخوری نورافکن هم شده است. او حضور در شارلوا را بهترین فرصت برای پیشرفت خود می‎داند و معتقد است شاید در آینده چنین شانسی به او رو نکند. اما با توجه به سن و سال نورافکن، شاید برای خود او هم بهتر باشد تا انتهای فصل در ایران و استقلال بماند و شانسش را بعد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و البته جام‌جهانی امتحان کند.

پیام رونالدو برای هواداران رئال مادرید
مهاجم رئال‌مادرید یک روز پس از تساوی تیمش مقابل سلتاویگو سکوت خود را شکست و پیامی امیدوار‌کننده برای هوادارانش فرستاد. به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو با منتشر کردن پیامی در شبکه‌‌های اجتماعی هواداران رئال‌مادرید را نسبت به نیم‌فصل دوم 18-2017 امیدوار کرد. مهاجم مادرید با منتشر کردن عکسی از خود در حال تمرین نوشت: هر چقدر توفان طولانی باشد مانند همیشه دوباره خورشید از میان ابرها خواهد درخشید. ستاره پرتغالی که پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل سلتاویگو دوباره در کانون توجه قرار گرفت، نسبت به انتقادات اینگونه واکنش نشان داد. رونالدو در بازی یکشنبه‌شب نتوانست گلی به ثمر برساند. او تاکنون تنها 4 گل در لالیگا به ثمر رسانده است که بدترین آمارش در تیم مادریدی محسوب می‌شود.
 


Page Generated in 0/0056 sec