printlogo


کد خبر: 187074تاریخ: 1396/10/20 00:00
اخبار

«سوء‌تفاهم» در روزهای پایانی مراحل فنی
فیلم احمدرضا معتمدی با انجام آخرین مراحل فنی، برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت «سوءتفاهم» گفت: تدوین این اثر به پایان رسیده و این روزها در مراحل پایانی فنی قرار دارد. وی درباره زمان آماده شدن نسخه نهایی این فیلم بیان کرد: به طور قطع سر موعد مقرر به جشنواره فیلم فجر تحویل داده خواهد شد. گفتنی است، در «سوءتفاهم» بازیگرانی چون اکبر عبدی، هانیه توسلی، مهدی فخیم‌زاده، مریلا زارعی، کامبیز دیرباز و پژمان جمشیدی بازی می‌کنند. «سوءتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی یکی از تولیدات سازمان هنری - رسانه‌ای اوج در این دوره از جشنواره فیلم فجر است.


«کافه پلی» روی آنتن شبکه 2
برنامه «کافه پلی» با رویکرد نقد و بررسی بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه و همچنین مروری بر بازی‌های خاطره‌ساز کامپیوتری از شبکه 2 سیما پخش می‌شود. به گزارش فارس، «ماجد بازرگان» تهیه‌کننده برنامه «کافه پلی» در ارتباط با زمان پخش و رویکرد این برنامه گفت: برنامه «کافه پلی» با رویکرد نقد و بررسی بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه و همچنین مروری بر بازی‌های خاطره‌ساز کامپیوتری از پنجشنبه 21 دی‌ماه روانه آنتن می‌شود. وی افزود: بخش اصلی این برنامه، معرفی بازی‌های رایانه‌ای به همراه دعوت از فعالان این عرصه خواهد بود. در واقع این بخش از برنامه با هدف حمایت از بازی‌سازهای ایرانی و فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای تهیه شده است. «نوستالژی» عنوان بخش دیگری از این برنامه است که با یادآوری خاطرات بازی‌های رایانه‌ای دوران کودکی، تقدیم مخاطبان می‌شود. برنامه
«کافه پلی» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه 2 به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان و اجرای حامد تهرانی، الهه پرسون و کامران مبشری که پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه 2 سیما روانه آنتن می‌شود و همچنین آرشیو آن از طریق آدرس اینترنتیcaffeplay.ir در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.


انتشار فراخوان آفتابگردان‌های هفتم
فراخوان هفتمین دوره آموزشی شعر جوان کشور، «آفتابگردان‌ها» منتشر شد. به گزارش «وطن امروز»، این دوره برای پذیرش اعضای جدید از میان شاعران نوجوان و جوان متولدان 1369 به بعد، دعوت به ثبت‌نام می‌کند و عضو می‌پذیرد. واجدان شرایط باید دست‌کم 10 شعر را به دفتر شعر موسسه فرهنگی - هنری شهرستان ادب ارسال کنند. هیچ محدودیتی از نظر قالب و موضوع وجود ندارد اما در صورت ارسال اشعار در قالب‌های کوتاه مانند رباعی، لازم است تعداد 20 شعر بفرستند. کارشناسان دفتر شعر مؤسسه شهرستان ادب از این میان بخشی از شرکت‌کنندگان در فراخوان را گزینش کرده، از آنان برای شرکت در مرحله دوم به صورت مصاحبه تلفنی دعوت می‌کنند و پرسش‌هایی درباره دانش و سوابق ادبی می‌پرسند؛ شرکت در این دوره‌ها رایگان است. متقاضیان پس از ثبت‌نام تا تاریخ 15 اسفند 1396 فرصت دارند آثار خود را بفرستند و این مهلت تمدید نخواهد شد. 20 فروردین 1397 نتایج مرحله اول اعلام می‌شود و در تاریخ یک تیر ماه 1397 دوره آغاز خواهد شد. برنامه‌هایی همچون نقد تلفنی و حضوری آثار، دوره‌های مطالعاتی تخصصی، نقد مکتوب در کارگاه‌ها توسط استادان سرشناس و اردوهای چندروزه آموزشی از جمله برنامه‌های این دوره آموزشی است. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02177517830 تماس بگیرند.


Page Generated in 0/0056 sec