printlogo


کد خبر: 188296تاریخ: 1396/11/14 00:00
اخبار

رادیو گفت‌وگو با «سودای سیمرغ» سراغ جشنواره فجر می‌رود
رادیو گفت‌وگو در ایام جشنواره فیلم فجر با ویژه برنامه سودای سیمرغ از پنجشنبه 12بهمن تا 22بهمن از ساعت 21 تا 22 از محل کاخ جشنواره روی موج 98 مگاهرتز به نقد، بررسی و حواشی آثار حاضر در جشنواره خواهد پرداخت. به گزارش «وطن‌امروز،» برنامه «سودای سیمرغ» با تمرکز بر مسأله سینما و انتظار انقلاب مردم ایران از هنر هفتم به موضوعات سینمای تراز انقلاب اسلامی، سینما و اقتصاد هنر، سینما و هویت ملی و ارزش‌های دینی، بررسی سینما و سبک زندگی اسلامی- ایرانی، مدگرایی و سینما، تأثیر انقلاب اسلامی بر سینمای ایران، نقد سینمای طنز و کمدی ایران، سیاهنمایی در سینما، سینما و داستان‌پردازی و فیلمنامه‌نویسی، سینما و ولنگاری فرهنگی، انیمیشن‌ها ظرفیت و چالش‌ها و نقش مدیران در ایجاد سینمای همسو با انقلاب مردم ایران، می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی و اجرای مژده لواسانی و امیرعباس صباغ و با مرور روزانه فیلم‌ها به روایت سیدامیر جاوید از سینماهای مردمی پخش می‌شود. رقیه پرندآور، گزارشگر و سارا مرغوب، مسؤول روابط‌عمومی برنامه هستند.


پخش سری جدید «وقتشه»  از ۲۳ بهمن
سری جدید «وقتشه» با اجرای دوباره کامران تفتی از ۲۳ بهمن روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. به گزارش مهر، برنامه ترکیبی «وقتشه» با اجرای کامران تفتی در یک فصل روی آنتن شبکه نسیم رفت که از مردادماه شروع شد و قبل از محرم امسال به پایان رسید. این برنامه به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و مقداد مومن‌نژاد با محوریت ازدواج آسان به تولید و رویکرد آن در فصل جدید زندگی بهتر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است. فصل جدید این برنامه تغییرات زیادی نسبت به فصل اول دارد و از جمله آنها، این است که میهمانان برنامه فقط از خود مردم هستند. در این فصل باز هم مردم در استودیوی برنامه و به عنوان تماشاگران حضور دارند. دیگر عوامل برنامه «وقتشه» عباس اختری کارگردان، حسین کلهر نویسنده و پویان هدایتی مدیر تولید هستند.


«خانه پوشالی» ادامه پیدا می‌کند
بعد از وقفه‌ای چند ماهه، فصل آخر «خانه پوشالی» با اضافه شدن ۲ بازیگر شناخته‌شده جدید در حال ساخت است. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، کمپانی نت‌فلیکس اعلام کرد مراحل ساخت ششمین و آخرین فصل از سریال محبوب «خانه پوشالی» ادامه پیدا کرده است. مراحل ساخت سریال در ماه اکتبر پس از آن متوقف شده بود که ستاره آن کوین اسپیسی متهم به آزار جنسی شد. به فاصله کمی پس از آن، نت‌فلیکس و استودیوی میدیا رایتس کپیتال اعلام کردند ارتباط‌شان با اسپیسی را قطع می‌کنند و به این ترتیب فیلمی بیوگرافیکی از گور ویدال که اسپیسی قرار بود در آن نقش‌آفرینی کند هم ساخته نخواهد شد. فصل ششم تریلر سیاسی «خانه پوشالی»
8 اپیزود خواهد داشت و رابین رایت نقش اول آن خواهد بود. مایکل کلی، جین اتکینسون، پاتریشا کلارکسون، کانستنس زیمر، درک سسیل، کمپبل اسکات و بوریس مک‌گایور بازیگران دیگر این سریال هستند که تا به حال روی هم رفته نامزد دریافت ۵۳ جایزه امی شده است. علاوه بر این، دایان لین و گرِگ کینیِر هم به فصل پایانی «خانه پوشالی» ملحق شده‌اند. جزئیات دقیقی از نقش آنها منتشر نشده اما گفته می‌شود آنها نقش خواهر و برادر را ایفا خواهند کرد. لین در سال ۲۰۰۳ به خاطر نقش اولی که در فیلم «بی‌وفا» کنار ریچارد گیِر بازی کرد نامزد دریافت جایزه اسکار شد و تا به حال نامزدی 2 جایزه امی و 3 گلدن‌گلوب را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده است. او همچنین در سریال جدید آمازون یعنی «رومانف‌ها» نقش‌آفرینی خواهد کرد. کینیر به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌هایی مثل «از این بهتر نمی‌شه» که برایش نامزد دریافت اسکار شد، «میس سان‌شاین کوچولو» و مینی‌سریال «کندی‌ها»‌ شناخته می‌شود.


Page Generated in 0/0058 sec