printlogo


کد خبر: 188301تاریخ: 1396/11/14 00:00
اخبار

دانیال ارزانی بر سر دوراهی تیم‌ملی فوتبال ایران و استرالیا
پدیده فوتبال استرالیا بر سر دوراهی انتخاب ایران و استرالیا قرار دارد. به نقل از فورفورتو، دانیال ارزانی، هافبک تیم ملبورن‌سیتی، یکی از بهترین‌های لیگ استرالیا بوده است. این بازیکن ۱۹ ساله پدیده تیمش در رقابت‌های لیگ بوده و همه از او به عنوان استعدادی نوظهور در فوتبال استرالیا یاد می‌کنند. از همین حالا صحبت‌های زیادی در رسانه‌های استرالیایی مطرح شده که ارزانی برای کدام تیم‌ملی به میدان خواهد رفت؟ دانیال ارزانی در پاسخ به این سوال که بین استرالیا و ایران کدام تیم‌ملی را انتخاب خواهد کرد، گفت: صادقانه باید بگویم که هنوز درباره این موضوع فکر نکرده‌ام. باید با پدر و خانواده‌ام صحبت کنم تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرم. در حال حاضر هیچ نظری ندارم و تصمیمی نگرفته‌ام. هر چند این صحبت‌های ارزانی ممکن است به خاطر تحت فشار قرار دادن استرالیایی‌ها برای دعوت از او به تیم‌ملی باشد اما ممکن است نشان‌دهنده تمایل او برای بازی در تیم‌ملی ایران باشد
تا یک استعداد خوب از دست استرالیایی‌ها برود. ارزانی برای تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان استرالیا بازی کرده است ولی هنوز به تیم‌ملی بزرگسالان استرالیا دعوت نشده و به همین خاطر او می‌تواند برای استرالیا یا ایران به میدان برود. لوک کاسرلی، مدیر تیم‌های ملی فوتبال استرالیا درباره وضعیت ارزانی گفت: ما روی ارزانی برای تیم‌ملی استرالیا حساب کرده‌ایم و دوست داریم او را برای آینده در اختیار داشته باشیم. خیلی ناراحت‌کننده خواهد بود اگر او بخواهد برای تیم‌ملی ایران بازی کند و تغییر تابعیت دهد. با این حال این تصمیم فردی است و ما به هر تصمیمی که او بگیرد احترام می‌گذاریم.

چرا «مورینیو» بعد از تعویض «فلینی» او را دوباره بیرون آورد؟
مورینیو در دیدار تیمش مقابل تاتنهام مروان فلینی را به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بازی فرستاد و ۷ دقیقه بعد او را بیرون کشید. در دیدار تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل تاتنهام که چهارشنبه‌شب برگزار شد، مروان فلینی توسط مورینیو به زمین بازی وارد شد اما فرصت بازی کردنش فقط ۷ دقیقه بود و دوباره سرمربی او را بیرون کشید.
اما بازیکن بلژیکی چند لحظه قبل از تعویض، اشتباهی را مرتکب شد که کارشناسان معتقدند ممکن است مورینیو را وادار کرده باشد تا دوباره او را بیرون بکشد. برخی هم معتقدند این بازیکن ۳۰ ساله شاید مصدوم شده که مورینیو مجبور شده او را بیرون بکشد.
خود مورینیو اما بعد از بازی در این باره گفت: بعد از چندین دقیقه او آسیب دید؛ همان مصدومیت همیشگی. فکر نمی‎کنم البته موضوع مهمی باشد اما خیلی سریع احساس ناراحتی کرد و خودش به ما گفت نمی‎تواند ادامه دهد.
اما چیزی که واضح است اینکه فلینی این فصل برای مورینیو به میزان چشمگیری بازی نکرده و تعداد دقایق بازی‎اش اخیرا ۴۰۸ دقیقه بوده است.

ریاض محرز ۲۰۰ هزار پوند جریمه شد
حقوق ۲ هفته مهاجم معترض و ملی‌پوش الجزایری لسترسیتی به عنوان جریمه کسر خواهد شد. این باشگاه لیگ برتری تصمیم گرفت حقوق ۲ هفته ریاض محرز را به خاطر اعتصاب وی و خودداری از حضور در تمرینات، به عنوان جریمه پرداخت نکند. بر اساس اعلام اسکای، به همین خاطر رقمی بالغ بر ۲۰۰ هزار پوند به حساب وی از طرف باشگاه واریز نخواهد شد. محرز می‌خواست قبل از اتمام پنجره زمستانی به تیم منچسترسیتی بپیوندد اما باشگاه لستر مجوز خروجش را صادر نکرد و همین مساله، باعث اعتراض وی برای نرفتن به تمرینات تیم شد.

چرا ژیرو چلسی را انتخاب کرد؟
اولیویه ژیرو دلیل خود را برای پیوستن به چلسی اعلام کرد. به نقل از دیلی‌استار، باشگاه چلسی اولیویه ژیرو را از آرسنال به خدمت گرفت تا جانشین باتشوایی در این تیم شود. ژیروی فرانسوی در تیم آرسنال با وجود عملکرد خوب نیمکت‌نشین بود و او نیز به خاطر از دست ندادن جایگاه خود در تیم‌ملی فرانسه قبل از جام‌جهانی روسیه به چلسی پیوست. اولیویه ژیرو درباره حضور در چلسی گفت: من دوست داشتم در لیگ برتر بمانم و وقتی چلسی پیشنهاد داد خیلی خوشحال شدم چون علاوه بر اینکه می‌توانم در لیگ برتر بازی کنم در لندن باقی خواهم ماند. این یکی از عمده‌ترین دلایلی بود که به چلسی آمدم.
 


Page Generated in 0/0068 sec