printlogo


کد خبر: 188743تاریخ: 1396/11/24 00:00
اخبار

تعداد امضاهای طرح سؤال از رئیس‌جمهور بالاتر از حد لازم است
نماینده زنجان در مجلس گفت: تعداد امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهور در صحن مجلس هنوز بالاتر از میزان لازم است و سوال در کمیسیون اقتصادی بررسی خواهد شد. علی وقف‌چی در گفت‌وگو با فارس، درباره اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه نیمی از نمایندگان امضای خود را از طرح سوال از رئیس‌جمهور در صحن علنی در زمینه مشکلات موسسات مالی و اعتباری پس گرفته‌اند، گفت: طبق آیین‌نامه هرگاه تعداد مشخصی از نمایندگان تقاضای طرح سوال از رئیس‌جمهور را کنند، رئیس مجلس موظف است در اسرع وقت آن را به کمیسیون مربوط ارجاع دهد. وی درباره بخش دیگری از سخنان این نماینده که گفته بود ممکن است سوال در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار نگیرد، اظهار داشت: تعداد امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهور در صحن مجلس هنوز بالاتر از میزان لازم است و سوال در کمیسیون اقتصادی بررسی خواهد شد. بنابراین گزارش، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از پس گرفتن نیمی از امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهور در صحن و احتمال عدم بررسی سوال در کمیسیون اقتصادی سخن گفته بود.

مصمم‌تر از گذشته توان موشکی را تقویت می‌کنیم
 رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: مصمم‌تر از گذشته راه خود را در تقویت قدرت موشکی طی می‌کنیم. سردار احمد وحیدی در گفت‌وگو با مهر درباره مسائل مطرح شده از سوی برخی مقامات آمریکا و اروپا برای مذاکره مجدد درباره برجام و توان دفاعی و قدرت موشکی کشورمان گفت: حضور باشکوه ملت ما در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن نشان داد مردم هیچ ارزشی برای حرف‌های نظام سلطه و اضافه‌گویی‌های آنها قائل نیستند. وی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران به حرف‌های نظام سلطه گوش نخواهند داد، تصریح کرد: مردم مصمم‌تر از گذشته راه خود را در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی طی خواهند کرد و قدرت دفاعی و موشکی را تقویت می‌کنیم.

برخی می‌خواهند ضدانقلاب را
به اسم «مردم» به مردم قالب کنند
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اوایل انقلاب منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، کمونیست‌ها، بهاییان و غربزده‌ها و شرق‌زده‌ها
مخالفت خود را با انقلاب اعلام کردند و با آمریکا در جنگ سخت و نرم علیه ملت ایران همگرایی و همراهی کردند. برخی می‌خواهند این اقلیت ناچیز را به اسم «مردم» به مردم قالب کنند. محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امروز خیلی‌ها تفاسیر متعددی از حرف و مطالبات مردم می‌کنند، اظهار کرد: مردم همان ها هستند که روز 22 بهمن در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و بر عهد خود در پایبندی به اسلام و مبارزه مستمر با دشمنان ایران تجدید میثاق کردند. حبیبی گفت: مردم همان مردمی هستند که از مسؤولان پاکدست و مومن در جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند اما از مسؤولانی که به ناحق بر کرسی مسؤولیت تکیه زده‌اند یا می‌زنند و کارنامه‌ای جز تبعیض، نابرابری و ناکارآمدی ندارند و حقوق نجومی می‌گیرند گله‌مندند و نسبت به آنها موضع دارند. مردم واقعاً از فساد و تبعیض شکایت دارند و آن را در منافات با آرمان‌ها و اهداف انقلاب می‌دانند. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: متأسفانه برخی در داخل، آمریکا را بزک می‌کنند و می‌خواهند رفقای خودشان را که برای نوکری اجانب به خارج فرستاده‌اند تا مدام در رسانه‌های امپریالیستی علیه ملت ایران لجن‌پراکنی کنند، به جای «مردم» به افکار عمومی قالب کنند.

ضرغامی: سخن از رفراندوم نه تدبیر است و نه حتی سلیقه
ضرغامی عنوان کرد: در برابر حضور ده‌ها میلیون ایرانی غیرتمند در کف خیابان‌های ایران و اعلام موضع صریح در مقابل دشمن، حرف از رفراندوم زدن، نه تدبیر است و نه حتی سلیقه! عزت‌الله ضرغامی در واکنش به صحبت‌های روز یکشنبه حسن روحانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایتخت عنوان کرد:
در برابر حضور ده‌ها میلیون ایرانی غیرتمند در کف خیابان‌های ایران و اعلام موضع صریح در مقابل دشمن، حرف از رفراندوم زدن، نه تدبیر است و نه حتی سلیقه! هر چند اصل حرف هم خیلی مورد اعتنا نیست.
 


Page Generated in 0/0062 sec