printlogo


کد خبر: 188902تاریخ: 1396/11/28 00:00
اخبار

8 دیدار برای تیم‌ملی تا جام جهانی
برنامه دیدارهای تیم‌ملی تا قبل از جام‌جهانی مشخص شد و شاگردان کی‌روش تا قبل از بازی با مراکش، 8 دیدار تدارکاتی برگزار خواهند کرد. ترکیه و یونان مهم‌ترین حریفان تدارکاتی تیم‌ملی هستند و ازبکستان و سوریه عجیب‌ترین آنها. برنامه این بازی‌ها به شرح زیر است:
ایران – لیبی؛ ۲۶ اسفند، تهران
ایران – تونس؛ ۳ فروردین، تونس
ایران – الجزایر؛ ۷ فروردین، وین
ایران – سوریه؛ ۲۱ اردیبهشت، تهران یا قطر
ایران – ازبکستان؛ ۲۸ اردیبهشت، تهران یا قطر
ایران – ترکیه؛ ۷ خرداد، استانبول
ایران – یونان؛ ۱۲ خرداد، استانبول
ایران – لیتوانی؛ ۱۸ خرداد، روسیه

مراسم تشییع پیشکسوت و ملی‎پوش اسبق کشتی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر شادروان ابوالفضل انوری صبح  دیروز با حضور پرشور اهالی ورزش و جامعه بزرگ کشتی کشور برگزار شد. مراسم تشییع پیکر شادروان ابوالفضل انوری، دارنده 2 مدال برنز جهان و بازی‌های آسیایی و پرچمدار کاروان ایران در رقابت‌های المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی صبح  جمعه برگزار شد. پیکر مرحوم انوری ابتدا از مقابل منزل وی تشییع و سپس به محل خانه کشتی منتقل شد. در مراسم تشییع پرچمدار ایران در المپیک مکزیکوسیتی، پرویز عرب دبیر اسبق فدراسیون کشتی و ابراهیم جوادی قهرمان سابق المپیک و جهان در سخنانی از اخلاق و مردمداری انوری یاد کردند. وی در مسابقه‌های جهانی ۱۹۶۶ و ۱۹۶۹ در اوزان ۹۷+ و ۱۰۰+ صاحب 2 مدال برنز جهان شد. او همچنین در مسابقه‌های جهانی ۱۹۶۷ به عنوان چهارم دست یافت و در بازی‌های المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی در رده ششم قرار گرفت. انوری در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۰ بانکوک نیز برای ایران به میدان رفت که صاحب مدال برنز شد.

جپاروف خلاق‌ترین بازیکن هفته آسیا
با انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا، سرور جپاروف، علی علیپور و رشید مظاهری در جمع برترین بازیکنان آسیا قرار گرفتند. به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا آنالیزی از هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا را ارائه کرده که بر این اساس، علی علیپور در جمع بهترین مهاجمان قرار گرفت. او فعلا با 2 گل‌زده در صدر برترین گلزن‌ها قرار دارد و در هفته نخست با 4 شوت داخل چارچوب عملکرد خوبی داشت. از سوی دیگر سرور جپاروف بهترین بازیکن آسیا از نظر خلق موقعیت گل شد و بعد از او امید ابراهیمی در رده دوم قرار گرفت. رشید مظاهری و حسین حسینی نیز به ترتیب دومین و چهارمین دروازه‌بان‌های آسیا در مهار موقعیت خطرناک شدند. در این رده‌بندی دروازه‌بان نسف قارشی با وجود دریافت 3 گل از پرسپولیس، با 7 بار مهار توپ، بهترین دروازه‌بان شد.


Page Generated in 0/0049 sec