printlogo


کد خبر: 189204تاریخ: 1396/12/5 00:00
اخبار

برگزاری نخستین‌ جشنواره  روایت انقلاب
مجمع ناشران انقلاب اسلامی دومین نشست هم‌اندیشی مقابله با تحریف تاریخ معاصر و تطهیر پهلوی و نخستین‌جشنواره روایت انقلاب را برگزار می‌کند. به گزارش فارس، مجمع ناشران انقلاب اسلامی دومین نشست هم‌اندیشی مقابله با تحریف تاریخ معاصر و تطهیر پهلوی و نخستین‌ جشنواره روایت انقلاب را برگزار می‌کند. عنوان جایزه این جشنواره مزین به نام شهید «سیدعلی اندرزگو» است. این جایزه در بخش‌های داستان نوجوان، داستان بزرگسال و تاریخ شفاهی برگزار می‌شود و برترین آثار از میان آثار تولیدی با موضوع مقابله با تحریف تاریخ معاصر و تطهیر پهلوی انتخاب می‌شود. این جشنواره در 2 روز با حضور علیرضا مختارپور، محسن مؤمنی‌شریف، محمد حمزه‌زاده، سیدصادق رضایی، مسؤولان فرهنگی، ناشران و نویسندگان برگزار می‌شود. برنامه این هم‌اندیشی بدین شرح است: شنبه 5 اسفند ساعت 9، مرکز آموزش‌های حوزه هنری و یکشنبه 6 اسفند ساعت 9، مرکز آموزش‌های حوزه هنری و یکشنبه 6 اسفند ساعت 18، سالن سوره حوزه هنری.


انتشار اثری موسیقایی برای یادگار امام
خواننده موسیقی انقلابی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از تولید ۲ اثر ویژه با مضامین اجتماعی و سالگرد ارتحال یادگار امام(ره) خبر داد. به گزارش مهر، محسن توسلی، خواننده موسیقی انقلابی با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود بیان کرد: امسال در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این افتخار را داشتم که به همت رایزنی فرهنگی ایران در بیروت برنامه‌هایی را به مناسبت دهه فجر برگزار کنم که یکی از این برنامه‌ها رونمایی از قطعه «هواتو دارم ‌ای خاک» بود که روز جمعه ۲۰ بهمن‌ماه طی مراسم باشکوهی برای مخاطبان اجرا شد. وی ادامه داد: کار دیگری که تصمیم داریم تا پایان سال از آن رونمایی کنیم اثری با موضوع اجتماعی است که محتوای آن از زبان پدری به دخترش در حوزه خانواده و مسائل روز جامعه است. ترانه این اثر توسط سینا دستخوش نوشته شده و دارای مضمون متفاوتی است که می‌تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. این اثر به طور حتم تا پایان سال در فضای مجازی منتشر می‌شود. این خواننده در پایان به تولید یک قطعه به مناسبت سالروز ارتحال حجت‌الاسلام سیداحمد خمینی، یادگار امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: کارهای مربوط به پیش‌تولید این قطعه انجام گرفته که بر اساس آن قاسم صرافان به عنوان شاعر و امید رهبران به عنوان تنظیم‌کننده حضور دارند و امیدوارم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این قطعه همزمان با سالروز ارتحال یادگار امام در دسترس مخاطبان قرار گیرد. محسن توسلی چندی پیش هم قطعه «بت‌شکن‌ها» را  با خوانندگی مشترک خود و حامد سلیمان‌داوود همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت منتشر کرد. این اثر موسیقایی که با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه تولید شده بود از جمله آثاری است که در آن برای نخستین‌بار یک خواننده شیعه در کنار یک خواننده سنی برای هفته وحدت کاری را با هدفی مشترک تولید کرده‌اند.


«دنیای ژوراسیک ۳»‌ در راه است
استیون اسپیلبرگ یک بار دیگر تهیه‌کننده قسمت جدید مجموعه فیلم‌های دایناسوری استودیوی یونیورسال خواهد بود. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تقریبا 4 ماه پیش از اینکه استودیوی یونیورسال فیلم «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط‌کرده» را با کارگردانی جی‌ای بایونا اکران کند، در حال برنامه‌ریزی برای ساخت و پخش سومین قسمت از این مجموعه فیلم‌های ماجراجویانه است. قرار است فیلمنامه فیلم «دنیای ژوراسیک ۳»‌ توسط امیلی کارمایکل نوشته شود. این استودیو تاریخ یازدهم ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ را به عنوان تاریخ اکران فیلم انتخاب کرده است. کالین تروُرو نیز به منظور تهیه‌کنندگی این قسمت جدید بازمی‌گردد و این کار را در همکاری با استیون اسپیلبرگ انجام خواهد داد؛ فیلمسازی که مجموعه فیلم‌های اصلی دهه ۱۹۹۰ را ساخته بود، البته هنوز جزئیاتی از داستان فیلم
منتشر نشده است.


Page Generated in 0/0056 sec