printlogo


کد خبر: 189279تاریخ: 1396/12/6 00:00
روزهای سخت برای پوگبای گرانقیمت
دوراهی بزرگ

کریس ویلر: پل پوگبا نیاز به حمایت ژوزه مورینیو دارد. او سخت‌ترین روزهای دوران حضورش در منچستریونایتد را سپری می‌کند. خرید 89 میلیون پوندی یونایتد در بازی با سویا نیمکت‌نشین شد و اسکات مک‌تامینی به او ترجیح داده شد. گفته می‌شود این بازیکن 24ساله فرانسوی بر این باور است که مورینیو رفتار تندی با او دارد. پوگبا دوست دارد حس کند که قدرش را می‌دانند.
گفته می‌شود مشاوران پوگبا دارند با باشگاه‌های بزرگ اروپایی مذاکره می‌کنند تا ببینند آیا تیمی پیدا می‌شود که او را در تابستان بخرد یا نه. یونایتد البته بشدت با فروش پوگبا مخالفت خواهد کرد. تنها 19 ماه پیش بود که این بازیکن از یوونتوس به یونایتد بازگشت. مبلغی که یونایتد برای خرید او پرداخت در آن هنگام بی‌سابقه بود و به این ترتیب، بعید است یونایتد اجازه رفتن را به او بدهد.
آنها نمی‌خواهند اتفاقی که برای آنخل دی‌ماریا روی داد برای پوگبا هم بیفتد. دی‌ماریا پس از انتقال از رئال‌مادرید با قیمت 7/59 میلیون پوند، تنها یک فصل در یونایتد بازی کرد و سپس به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. دی‌ماریا در آن هنگام رکورد گران‌ترین خرید باشگاه‌های انگلیسی را از آن خود کرد.
اما حالا پوگبا از اوضاعش ناراضی است. مینو رایولا، ایجنت او گام‌های اولیه را در جهت بررسی گزینه‌های دیگر برداشته است. پوگبا هم نشان داده که حاضر است از یونایتد برود. او سال 2012 بود که منچستریونایتد را به مقصد یوونتوس ترک کرد. اما حتی اگر یونایتد حاضر شود این بازیکن که بیش از 3 سال از قراردادش باقی مانده است را بفروشد، رایولا باید باشگاهی را پیدا کند که هم مبلغ بالای انتقال او را بپردازد و هم دستمزد 200 هزار پوند در هفته او را تقبل کند.
رئال مادرید در تابستان 2016 او را می‌خواست اما این بازیکن در آن زمان به یونایتد بازگشت. رئال و چند باشگاه دیگر توان مالی لازم برای خرید پوگبا را دارند اما گفته می‌شود اولویت رئال، خرید ادن آزار و تیبو کورتوآ از چلسی است. داوید دخه‌آ به احتمال فراوان در یونایتد می‌ماند و به این ترتیب، رئالی‌ها سراغ کورتوآ رفته‌اند.
مورینیو اخیرا درباره شایعات پیرامون پوگبا گفته بود: «اینها دروغ و مزخرفات هستند». همچنین سران منچستریونایتد تمایل چندانی به فروش او ندارند. در هر حال منچستریونایتد امروز با چلسی در لیگ برتر بازی دارد و فشار زیادی روی مورینیو است تا به او بازی بدهد. مشخص نیست پوگبا در ترکیب ثابت یونایتد قرار می‌گیرد یا نه.
 


Page Generated in 0/0056 sec