printlogo


کد خبر: 189282تاریخ: 1396/12/6 00:00
اخبار

کی‌روش روی نیمکت ازبک‌ها؟
رسانه‌های ازبک از توافق فدراسیون فوتبال این کشور با سرمربی آینده تیم‌ملی ازبکستان خبر داده‌اند. این توافق در نتیجه دیداری در دوبی انجام شده است. به نقل از سایت ازبک‌دیلی، رسانه‌های ازبکستانی چند روزی است از کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید این کشور یاد می‌کنند و مدعی هستند مربی پرتغالی بعد از جام‌جهانی روی نیمکت ازبکستان می‌نشیند.
سایت ازبک‌دیلی درباره وضعیت سرمربی تیم‌ملی فوتبال ازبکستان نوشت: فدراسیون فوتبال ازبکستان با سرمربی جدید در دوبی دیدار کرد و با او برای حضور در این تیم بعد از جام‌جهانی فوتبال به توافق نهایی رسید.
این سرمربی یکی از سرمربیان جام‌جهانی 2018 روسیه است و تیمش را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند. این سرمربی اعلام کرده در جولای 2018 یعنی بعد از جام‌جهانی کارش را در ازبکستان آغاز می‌کند و تا آن موقع نباید نامش از سوی رسانه‌ها فاش شود.
پیش‌تر اعلام شده بود سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران هدایت ازبکستان را بر عهده می‌گیرد.
قرارداد کارلوس کی‌روش تا بعد از جام‌جهانی با تیم‌ملی ایران اعتبار دارد.

ریاست اتحادیه فدراسیون‌های فوتبال آسیای مرکزی به ازبکستان رسید
یک ازبکستانی رئیس اتحادیه فدراسیون‌های فوتبال آسیای مرکزی شد. به نقل از فدراسیون فوتبال ازبکستان، کنگره اتحادیه فدراسیون‌های فوتبال آسیای مرکزی با محوریت انتخاب ریاست این فدراسیون برگزار شد که امید احمدجانف به‌عنوان رئیس فدراسیون این منطقه انتخاب شد.
احمد جانف، رئیس کمیته ملی المپیک ازبکستان و نایب‌رئیس فدراسیون این کشور است. در این جلسه مسؤولانی از کشورهای ایران، افغانستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ترکمنستان و همچنین میهمان‌هایی از کره‌جنوبی و قطر حضور داشتند. از ایران علاوه بر علی کفاشیان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز حضور داشت. رئیس قبلی این منطقه نیز فردی از فدراسیون فوتبال ازبکستان بود.

خشم هواداران الهلال از اخراج دیاز
هواداران الهلال عربستان مخالفت‌شان با اخراج سرمربی آرژانتینی این تیم را اعلام کردند. به نقل از یورواسپورت، الهلال در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال استقلال رفت. در این دیدار این نماینده ایران بود که توانست با بازی خوبی که به نمایش گذاشت با یک گل برابر الهلال به پیروزی برسد.
شکست برابر نماینده ایران برای سران الهلال بسیار دردناک بود تا جایی که به اخراج رامون دیاز، سرمربی با تجربه و سرشناس الهلال منجر شد.
اخراج دیاز بازتاب زیادی در رسانه‌های  عربی داشت. هواداران الهلال از این اقدام باشگاه خشمگین و ناراحتند. در نظرسنجی‌ای که باشگاه الهلال بین هواداران انجام داد 68 درصد از شرکت‌کنندگان مخالف اخراج این سرمربی سرشناس هستند. این مربی آرژانتینی در 65 بازی که هدایت الهلال را بر عهده داشت 42 پیروزی، 17 تساوی و 6  شکست به دست آورد.
او در فصل نخست حضورش در الهلال این تیم را قهرمان لیگ و جام حذفی عربستان کرد همچنان که توانست با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. الهلال در فصل جاری هم در صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان جا دارد و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است. با این حال دیاز از کار بر کنار شد.

نمونه تست دوپینگ بازیکن والیبال مثبت اعلام شد
تست دوپینگ یکی از بازیکنان لیگ برتری والیبال مثبت اعلام شد.
به گزارش فارس، ماموران نادوی ایران همچون گذشته آزمایش نمونه‌ها در رشته‌های مختلف را در دستور کار قرار داده و در جریان برگزاری مسابقات لیگ برتر نمونه‌های مختلفی را اخذ کرده‌اند.
در این جریان تست دوپینگ یک ورزشکار مثبت اعلام شده. ظاهرا در جریان نمونه‌‌های اخذ شده، نمونه A تست دوپینگ ورزشکار فوق مثبت اعلام شده است. دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با فارس، این خبر را تایید کرد.
 


Page Generated in 0/0056 sec