مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره عقبماندگی در حوزه تلفن ثابت و وجود صفهای نوبت برای دریافت این سرویس، گفت: صددرصد باید واگذاری تلفن ثابت بهروز شود و در دوره مسؤولیت خودم این وعده را میدهم. سیدمجید صدری در گفتوگو با فارس، در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه میزان فیش در نوبت دریافت تلفن ثابت وجود دارد، گفت: در این لحظه آخرین آمار فیشهای در نوبت دریافت تلفن ثابت را در دسترس ندارم اما فعلاً یک ماه است این مسؤولیت را قبول کردهام و باید کمی زمان بگذرد تا برای مثال در بازه 3 ماهه آمار جدید توسعه را اعلام کنیم که میزان توسعه و آمار فیشهای در نوبت دریافت تلفن ثابت نسبت به قبل قابل مقایسه باشد. وی در پاسخ به این سوال که چه وعدهای برای تسریع در توسعه تلفن ثابت و کاهش زمان دریافت این سرویس میدهید، گفت: در حال حاضر توسعههایی را که از قبل طبق طرح برنامه نگاشت 5 ساله شرکت مخابرات ایران برنامهریزی شده دنبال میکنیم تا به برنامههایی که مدیریت قبلی شرکت مخابرات ایران برای توسعه تلفن ثابت تنظیم کرده است، برسیم.