printlogo


کد خبر: 189727تاریخ: 1396/12/15 00:00
اخبار

یک رونمایی متفاوت برای «قصه دلبری»
کتاب «قصه دلبری» که از تازه‌ترین آثار انتشارات روایت فتح است، برای نخستین‌بار در مدارس و در سطح متوسطه در دبیرستان دخترانه فرهنگ7 رونمایی شد. به گزارش «وطن امروز»، «قصه دلبری» روایتی نو، جوان‌پسند و متفاوت از  عاشقانه‌های همسر شهید مدافع حرم، محمدحسین محمدخانی است که توسط محمدعلی جعفری به رشته تحریر درآمده است. در مراسم رونمایی کتاب «قصه دلبری» که در دبیرستان دخترانه فرهنگ۷ برگزار شد، خانواده و دوستان شهید و 2 تن از نویسندگان مجموعه  مدافعان حرم روایت فتح حضور داشتند. نخستین ‌سخنران برنامه مدیریت دبیرستان دخترانه فرهنگ ۷، خانم فیروزه طاهری بود. وی بعد از تشکر از اقدام متفاوت و ساختارشکنانه انتشارات روایت فتح به بیان جایگاه شهدا در میان دانش‌آموزان پرداخت و کل جمع و امنیت موجود در فضای آموزشی و اجتماعی را مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم دانست. پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین صداقت، یکی از دوستان صمیمی شهید محمدخانی که نامش بارها در کتاب «قصه دلبری» ذکر شده به بیان خاطرات و ویژگی‌های وی و وجه تمایزش با دیگر دوستان‌شان  پرداخت. وی  نقطه بارز شهید را «عاشقی» نامید و می‌گفت محمدحسین در هر عرصه‌ای که وارد می‌شد عاشقانه عمل می‌کرد و همین امر باعث شد روز به روز قیمتی‌تر شود تا جایی که پیراهن شهادت بر قامتش نقش ببندد. میهمان این ویژه‌برنامه خانم محمدخانی، خواهر شهید محمدخانی بود که با حضور خود یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را زنده کرد. وی با بیان خاطراتی از دوران نوجوانی و جوانی شهید حال و هوای جمع را تغییر داد و به پرسش‌های مجری درباره شیوه زندگی و مشی اجتماعی شهید پاسخ داد. در انتهای مراسم، محسن دریالعل مدیر انتشارات روایت فتح، خانم طاهری مدیر دبیرستان دخترانه فرهنگ ۷، حجت‌الاسلام صداقت، خانم سمانه خاکبازان نویسنده «شاهرگی برای حریم» و خانم افروز مهدیان نویسنده «بادیگارد» روایت زندگی شهید مدافع حرم «عبدالله باقری»، به دعوت مجری برای امضای طرح جلد کتاب «قصه دلبری» به رسم یادبود روی جایگاه قرار گرفتند. گفتنی است، کتاب «عمار حلب» روایت زندگی شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی به روایت خانواده، دوستان و همرزمان، پیش از این توسط انتشارات روایت فتح و به قلم محمدعلی جعفری به انتشار درآمده بود.


واکنش شراره رخام به صحبت‌‌های لیلا حاتمی
پیامد صحبت‌های‌مان را در نظر بگیریم
شراره رخام درباره صحبت‌‌های لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین و حاشیه‌های به‌وجود آمده پس از آن گفت: درباره حرف‌های لیلا حاتمی در جشنواره برلین احساس می‌کنم این نوع واکنش‌ها و صحبت‌ها کاملاً مقطعی و گذراست. به گزارش میزان،  وی در همین باره افزود: من اکثر مواقع ترجیح می‌دهم در مجامع نظراتی اینچنینی ندهم. باید دید آیا واقعاً برخی صحبت‌ها کمک می‌کند یا برعکس باعث بدتر شدن شرایط می‌شود. بازیگر «آرزوهای ناتمام» ادامه داد: مهم‌‌‌‌‌ترین نکته در برخی اظهارنظرات این است که من هنرمند یا هر شغل دیگری بدانم چه سوء‌استفاده‌‌‌هایی از آن نظر می‌شود. من هنرمند باید بدانم کجا دارم درباره چه موضوعی حرف می‌زنم. آیا حرفی که می‌زنم دردی را دوا می‌کند یا نه صرفاً خوراک حاشیه‌‌سازی برخی رسانه‌‌های داخلی و خارجی می‌شود.


نماهنگ «خلوت خوب» برای روز زن
مدرسه سینمایی عمار، نماهنگ 4 دقیقه‌ای «خلوت خوب» را به مناسبت روز زن تولید می‌کند و قرار است در ایام منتهی به ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و روز زن پخش شود. به گزارش سینماپرس، حسین شیرعلی، تهیه‌کننده این اثر پیرامون «خلوت خوب» اظهار داشت: این نماهنگ روایتگر ماجرای زندگی عاشقانه خانواده‌ای متشکل از یک زن و شوهر به همراه 3 فرزند خود است. این کار روی ترانه «حرف‌‌های نگفته» باشگاه ترانه و موسیقی راه که با خوانندگی حسین حقیقی در سال گذشته تولید شده، ساخته می‌شود.


Page Generated in 0/0062 sec