printlogo


کد خبر: 189728تاریخ: 1396/12/15 00:00
اخبار

روایت «وقتی مهتاب گم شد» در شبکه  آموزش
کتاب «وقتی مهتاب گم شد» خاطرات شهید علی خوش‌لفظ نوشته سردار حمید حسام این هفته با اجرای آرمان غفاریان در برنامه «روبه‌روی ماه» شبکه آموزش روایت می‌شود. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، کتاب «وقتی مهتاب گم شد» خاطرات شهید علی خوش‌لفظ نوشته سردار حمید حسام این هفته با اجرای آرمان غفاریان در برنامه روبه‌روی ماه شبکه آموزش روایت می‌شود. این برنامه کتاب‌خوانی که روایت تصویری آثار است، از ساعت ۲۳ هر شب و به مدت 6 شب از شبکه آموزش به کتاب «وقتی مهتاب گم شد» اختصاص دارد. کتاب «وقتی مهتاب گم شد» خاطرات علی خوش‌لفظ که پس از تحمل جراحات جنگ، چندی پیش به شهادت رسید، توسط آرمان غفاریان گوینده و بازیگر تئاتر و سینما در برنامه «روبه‌روی ماه»
اجرا خواهد شد.

ساخت «زیر آسمان شهر ٤» منتفی شد
سیروس میمنت، بازیگر تلویزیون و نویسنده سریال «زیر آسمان شهر٤» در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت فصل جدید این مجموعه نمایشی گفت: در حال حاضر ساخت سری جدید «زیر آسمان شهر» به دلایل مالی تقریبا منتفی شده و احتمال ساخت این مجموعه نمایشی به کارگردانی مهران غفوریان و مهران مهام در آینده خیلی ضعیف است. به گزارش تسنیم، میمنت با اشاره به اینکه همکاری مجدد با بازیگران «زیر آسمان شهر» یکی از سختی‌های ساخت فصل جدید این سریال بود، تصریح کرد: 2 نفر از بازیگران «زیر آسمان شهر» ایران نبودند، همچنین سن برخی بازیگران بالا رفته بود و مثل گذشته از آنها نمی‌توانستیم استفاده کنیم و در مجموع شرایط بازیگران مثل گذشته نبود، هرچند برای این مساله هم راهکارهایی داشتیم تا به مشکل نخوریم.


نقد و بررسی رمان «برادر انگلستان»
نشست نقد و بررسی رمان «برادر انگلستان» نوشته علیرضا قزوه روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در کانون ادبیات ایران برگزار می‌شود. به گزارش مهر، رمان «برادر انگلستان» نوشته علیرضا قزوه روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در کانون ادبیات ایران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. این برنامه، چهارصدوسی‌وششمین نشست هفته کانون ادبیات ایران است. در این نشست، محمدرضا گودرزی، منیژه آرمین و مصطفی جمشیدی به عنوان منتقد حضور داشته و این کتاب را نقد و بررسی می‌کنند. نشست نقد این رمان روز چهارشنبه ۱۶ اسفند از ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات کانون ادبیات ایران واقع در خیابان شهید مفتح جنوبی، روبه‌روی ورزشگاه شهید شیرودی، کوچه اردلان، شماره ۲۵ برگزار می‌شود.


ساخت مستند پرتره   «اکبرآقا آکتور صدا»
«اکبرآقا آکتور صدا» مستند پرتره اکبر منانی نویسنده، دوبلور، مدیر دوبلاژ و گوینده پیشکسوت، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی در شبکه مستند سیما تولید شد. به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما،  ابوالفضل توکلی درباره ساخت این مستند گفت: «اکبرآقا آکتور صدا» که در ادامه ساخت مستندهای «پیشکسوتان دوبله» تولید شد، به فصل‌هایی از زندگی اکبر منانی از اثرگذارترین هنرمندان عرصه دوبله و گوینده شخصیت‌های ماندگاری مانند پوآرو، زبل‌خان و... پرداخته است. کارگردان «نقاش صدا» افزود: از سال 95 که تولید مجموعه مستند «پیشکسوتان دوبله» را آغاز کردم، نام استاد منانی در لیست گروه تولید بود و ایشان قبول نمی‌کردند، بعدها متوجه شدم از قرار گرفتن مقابل دوربین گریزانند و به همین دلیل از ایشان تصاویر و عکس زیادی وجود ندارد، بالاخره با درخواست‌های مکرر من که مجذوب آثار ماندگارشان در هنر دوبله هستم، موافقت کردند و  در نهایت شهریور امسال ساخت مستند پرتره‌ای از اکبر منانی کلید زده شد. به گفته توکلی، این مستند در 63  دقیقه به جنبه‌های مختلفی از زندگی حرفه‌ای اکبر منانی می‌پردازد؛ پیشکسوتی که علاوه بر مدیریت دوبلاژ آثار ماندگار، 2 کتاب نیز درباره هنر دوبله منتشر کرده است.
 


Page Generated in 0/0055 sec