printlogo


کد خبر: 189732تاریخ: 1396/12/15 00:00
اخبار

دلیل مرگ بازیکن فیورنتینا مشخص شد
دادستان ایتالیا دلیل مرگ ناگهانی کاپیتان فیورنتینا را اعلام کرد. به نقل از مدیاست، با درگذشت داویده آستوری، کاپیتان ۳۱ ساله فیورنتینا فوتبال ایتالیا در شوک بزرگی فرورفت. پیکر بی‌جان بازیکن فیورنتینا در هتلی که تیم در آن ساکن شده بود پیدا شد. دادستان ایتالیا بعد از کالبدشکافی جسد کاپیتان فیورنتینا، دلیل مرگ او را اعلام کرد. آنتونیو نیکولو گفت: آستوری به مرگ طبیعی مرده است. او به‌خاطر سکته قلبی درگذشته است. این سخنان دادستان ایتالیا در حالی بود که گمانه‌زنی‌‌هایی درباره قتل این بازیکن به گوش می‌رسید. قرار بود هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های سری A  با انجام 7 دیدار به پایان برسد که هر 7 بازی به‌خاطر مرگ آستوری به تعویق افتاد.

تقابل ذوب‌آهن ایران و الوحده امارات
شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم الوحده امارات هستند. ذوب‌آهنی‌ها که در بازی نخست خود با بدشانسی مقابل الدحیل قطر شکست خورده بودند، با پیروزی در هفته دوم مقابل لکوموتیو ازبکستان 3 امتیازی شده و به رده دوم جدول رده‌بندی گروه B رسیدند. ذوب‌آهن این روزها در لیگ برتر خوش درخشیده و نامزد عنوان نایب‌قهرمانی است اما در سوی دیگر تیم الوحده با شکست سنگین ۶ بر ۲ مقابل العین اوضاع چندان خوبی ندارد. حریف ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان هم سابقه شکست سنگین را دارد و در هفته اول مسابقات با 5 گل به لکوموتیو ازبکستان باخته بود.

توقف المپیاکوس با حاج‌صفی و انصاری‌فرد
المپیاکوس که در ترکیب خود از بازیکنان ایرانی‌اش بهره می‌برد برابر پاناتینایکوس مساوی کرد. المپیاکوس یکشنبه‌شب در هفته بیست‌وچهارم سوپر لیگ یونان برابر پاناتینایکوس قرار گرفت و مقابل میهمانش یک- یک مساوی کرد. احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد در ترکیب اصلی المپیاکوس حضور داشتند اما انصاری‌فرد در دقیقه ۷۸ تعویض شد. المپیاکوس با ۴۴ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

برادر مسی به جرم حمل اسلحه
و ماده مخدر دستگیر شد
برادر بزرگ‌تر لیونل مسی در آرژانتین به جرم حمل اسلحه و ماده مخدر دستگیر شد. به نقل از مطبوعات محلی، «ماتیاس مسی» ۳۵ ساله  به خاطر تصادف رانندگی، وقتی راننده خودروی مقابل را تهدید کرد، در منطقه ویا‌گزل دستگیر شد. برادر اعجوبه تمام‌نشدنی بارسا سوار بر خودروی رنجرور بود که با یک دستگاه فولکس‌واگن تصادف کرد. به همین خاطر هر دو راننده حرف‌های تندی علیه هم زدند. در این هنگام پلیس منطقه متوجه ۲ سیگار ماری‌جوانا در خودروی مسی شد. برادر ستاره بارسا با ماموران پلیس نیز به جر و بحث پرداخت تا اینکه توسط آنها دستگیر شد و به مرکز پلیس انتقال یافت.

بارسلونا برای قهرمانی به چند امتیاز نیاز دارد؟
بارسلونا یک‌شنبه‌شب با پیروزی یک بر صفر مقابل اتلتیکومادرید در هفته‌ بیست‌وهفتم لالیگا توانست اختلافش را با این تیم به 8 امتیاز برساند و به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود. تیم کاتالانی برای قهرمانی به حداکثر ۲۵ امتیاز نیاز دارد. در بهترین حالت اگر اتلتیکومادرید بتواند هر ۱۱ بازی‌اش را با پیروزی پشت‌سر بگذارد ۹۴ امتیازی می‌شود و بارسلونای ۶۹ امتیازی برای تثبیت قهرمانی‌اش باید ۲۵ امتیاز کسب کند. آبی‌‌واناری‌ها می‌توانند در خانه به هدف‌شان برسند چون این تیم 6 بازی را باید در نوکمپ انجام دهد. بارسلونا از اتلتیک بیلبائو، لگانس، والنسیا، ویارئال، رئال‌مادرید و رئال سوسیداد میزبانی خواهد کرد. شاگردان ارنستو والورده باید خارج از خانه به مصاف مالاگا، سویا، سلتاویگو، دپورتیوو لاکرونیا و لوانته بروند. با این حال یک آمار فوق‌العاده‌ وجود دارد که بارسلونا خیالش از قهرمانی مطمئن خواهد بود. هیچ تیمی در لالیگا با اختلاف 8 امتیاز در ۱۱ هفته‌ به پایان، صدرنشینی‌اش را از دست نداده است. پیروزی بارسلونا برابر اتلتیکومادرید به لطف گل لیونل مسی آمار فوق‌العاده‌ آبی‌‌واناری‌ها را در این فصل تکمیل کرد. این تیم به رکورد رئال‌مادرید در فصل‌های ۶۹ – ۱۹۶۸ و ۸۹ – ۱۹۸۸ رسید. با این حال بارسا با بهترین عملکرد در لالیگا 5 هفته‌ فاصله دارد. رئال‌سوسیداد در فصل ۸۰ – ۱۹۷۹ توانست ۳۲ هفته‌ را بدون شکست پشت‌سر بگذارد. والورده همچنین با رکورد پپ گوآردیولا در این زمان از فصل فاصله دارد. بارسای پپ ۷۴ امتیاز به دست آورد و تیم والورده ۶۹ امتیاز کسب کرده است. سرمربی ‌اسپانیایی تنها 4 بازی با رکورد بارسای پپ یعنی ۳۱ بازی بدون شکست فاصله دارد.


Page Generated in 0/0045 sec