printlogo


کد خبر: 189742تاریخ: 1396/12/15 00:00
کوتاه و گویا

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بهره‌برداری پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه نقشه‌برداری قلب در ایران  در بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد و اعلام کرد: این دستگاه کاربرد تشخیصی و درمانی دقیقی در جهت کمک به بیماران دچار آریتمی قلبی دارد. مسعود اسلامی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ‌در ارتباط با بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه نقشه‌برداری قلب در کشور اظهار داشت:‌ خوشبختانه با کمک خیریه بیمارستان امام خمینی(ره) تهران این دستگاه در بخش قلب این بیمارستان آغاز به کار کرد.
ویژه برنامه‌های «آوای سرزمین من» با هدف تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ‌ها در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود. به منظور ایجاد فضای شاد و با نشاط و نیز آشنایی مسافران مترو با فرهنگ‌ها و قومیت‌های متنوع سرزمین عزیزمان برنامه هنری و فرهنگی «آوای سرزمین من» در ۱۲ ایستگاه منتخب آغاز به کار کرد.
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 تهران از برگزاری «کارگاه‌های کارآفرینی» ویژه شهرداران مدارس پهنه غربی پایتخت به صورت مشارکتی توسط مناطق 18 ،21 و 22 (پهنه غربی تهران) خبر داد. حسین معینی کربکندی، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر گفت: نوزدهمین دوره طرح «شهردارمدرسه» که با رویـکرد «کارآفرینی» توسط اداره کل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برنامه‌ریزی و ابلاغ شده به صورت ویژه در دستور کار اداره آموزش شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه21 قرار گرفت.
سازمان زیبا‌سازی شهر تهران در فراخوانی از تمام خوشنویسان دارای مدرک فوق ممتاز و استادی در رشته نستعلیق از سراسر کشور دعوت کرد برای شرکت در کارگاه خوشنویسی با موضوع نوروز، تصویر ۵ نمونه اثر،‌ رزومه و شماره تماس خود را در قالب یک فایل pdf (اسم فایل pdf، ‌نام و نام‌خانوادگی مطابق با کارت ملی و شماره تماس باشد) با حجم زیر ۱۰ مگابایت، به آدرس
farhangi.tablighat@yahoo.com ارسال کنند.
معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان اینکه 70 رشته در دانشگاه تهران با آموزش الکترونیکی تدریس می‌شود، گفت: دانشگاه تهران از دانشگاه‌هایی است که در زمینه آموزش الکترونیکی پیشتاز بوده است. حسین حسینی، رئیس دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی و معاون آموزشی دانشگاه تهران اظهار داشت: این دانشگاه از دانشگاه‌هایی است که از گذشته دور به حوزه آموزش الکترونیکی ورود پیدا کرده است.
 


Page Generated in 0/0066 sec