printlogo


کد خبر: 189915تاریخ: 1396/12/19 00:00
کوتاه و گویا

برای افزایش مشارکت شهروندان در طراوت‌بخشی و زیبایی فضاهای سبز شهری بیش از 11هزار و 272 اصله نهال در هفته درختکاری در بوستان‌های شمال تهران و نواحی دهگانه منطقه یک توزیع شد.
به منظور فراهم کردن لحظاتی شاد برای مسافران متروی تهران، گروه‌های موسیقی از استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و شمالی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان، بوشهر، همدان، تهران و هرمزگان در ایستگاه‌های مترو به اجرا می‌پردازند.
رسول کشت‌پور، شهردار منطقه 2 تهران به همراه جمعی از معاونان از پروژه‌های بخش خصوصی سطح منطقه با نام‌های هتل سنتی و 2 مجتمع تجاری بازدید کرد. این اقدام با هدف توسعه فضای کسب‌وکار و رفع موانع پیشرفت پروژه‌های بزرگ بخش خصوصی با رویکرد جدید مدیریت شهری و پایش پروژه‌های بخش خصوصی اعم از حقیقی و حقوقی انجام شد.
در راستای چالش‌های نوآوری و فناوری، نشست ویژه نوآوران توسط دست‌اندرکاران برنامه «آی‌چلنج» ستاد نانو در محل پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و با معرفی برگزیدگان 2 چالش موفق به کار خود پایان داد.
امیرهوشنگ احسانی، متخصص پوست و مو گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل ریزش مو تداخلات هورمونی است  اما این بدان معنا نیست که عوامل دیگر نمی‌توانند تاثیری در ریزش موی افراد داشته باشند یا بالعکس عوامل دیگر نمی‌توانند باعث سلامت و کیفیت مو در افراد شوند. نتیجه زندگی صنعتی امروزی آن شده که سن ریزش مو با کاهش چشمگیری مواجه شده است به‌طوری که در گذشته بازه سنی ریزش مو 30 سالگی رو به بالا بوده است اما امروز بازه سنی ریزش مو از 15 سالگی آغاز می‌شود.


Page Generated in 0/0054 sec