printlogo


کد خبر: 189930تاریخ: 1396/12/19 00:00
اخبار

«پایتخت ۴» بهترین سریال از نگاه مخاطبان جشنواره تلویزیونی جام‌جم
برندگان چهارمین جشنواره جام‌جم در بخش‌های مختلف معرفی شدند. به گزارش مهر، در بخش بهترین تهیه‌کننده سریال تلویزیونی، محمدرضا شفیعی برای سریال «کیمیا» (شبکه دو) توانست جایزه این بخش را از آن خود کند. همچنین جایزه بهترین کارگردانی سریال تلویزیونی به عزیزالله حمیدنژاد برای سریال «چرخ فلک» (شبکه یک) رسید و علیرضا طالب‌زاده، نویسنده سریال «چرخ فلک» نیز جایزه بهترین نویسندگی را به دست آورد. اعلام جوایز بهترین بازیگر مرد و زن سریال‌های تلویزیونی دیگر بخش این مراسم بود که در آن فرهاد‌ آییش برای بازی در 2 سریال «دیوار به دیوار» و «پرده‌نشین» برگزیده بهترین بازیگر مرد و بهناز جعفری برای بازی در سریال «زیر پای مادر» برنده بهترین بازیگر زن شدند. همچنین جایزه ویژه هیات داوران برای فرهنگسازی به سروش صحت برای نویسندگی و کارگردانی «لیسانسه‌ها» تعلق گرفت. در ادامه جایزه بخش بهترین سریال از نگاه مخاطبان اعلام شد که در آن «پایتخت ۴» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری به عنوان اثر برگزیده شایسته تقدیر شناخته شد.

معاون سیما:
دولتمردان با رسانه ملی مهربانانه‌تر برخورد کنند
مرتضی میرباقری، معاون سیما در حاشیه اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام‌جم از دولتمردان خواست آستانه تحمل خود را بالا ببرند. به گزارش «وطن امروز»، میرباقری در بخشی از سخنان خود در جریان برگزاری اختتامیه این دوره از جشنواره تلویزیونی جام‌جم با اشاره به دولتمردان اظهار کرد: خطاب به دولتمردان (چه در قوه قضائیه، مقننه و سایر نهادها که با رسانه ملی در ارتباط‌ هستند) می‌خواهم بگویم که با رسانه ملی مهربانانه‌تر برخورد کنند. ما نیازمند این هستیم که آستانه تحمل مسؤولان افزایش پیدا کند و این مهم باعث بیشتر شدن آستانه صبر در جامعه خواهد شد و همکاران ما در برنامه‌سازی اگر بخواهند اینها را در آثارشان بیان کنند دیگر دچار مشکل نمی‌شوند. میرباقری در ادامه بیان داشت: هرچند زمان تصویب بودجه‌ای که برای صداوسیما اختصاص یافته گذشته اما تقاضایی داریم آن هم اینکه همان بودجه ناکافی را که به سازمان صداوسیما اختصاص پیدا می‌کند بموقع به ما بدهند. مسلماً این تأثیرگذاری در سایر سطوح دیده خواهد شد و ما را کمک خواهد کرد. حتی اگر این بودجه در پایان سال به طور کامل به ما پرداخت شود باز هم فایده‌ای ندارد، چرا که ما در طول سال به این بودجه احتیاج داریم تا پروژه‌‌های‌مان با مشکل مواجه نشوند.


ادامه یکه‌تازی «آینه ‌بغل» در گیشه سینماها
فیلم‌های اکران شده در اسفندماه با اقبال چندانی مواجه نشدند و همچنان فیلم کمدی با توجه مخاطبان روبه‌رو می‌شود. به گزارش فارس، در هفته گذشته همچنان کمدی‌ها با اقبال بهتری مواجه شدند و فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» با فروش هفتگی 800 میلیون تومانی در رتبه اول جدول فروش هفتگی قرار گرفت. احمد مختاری، مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «اسرافیل» در کل به رقم فروش 504 میلیون تومان دست پیدا کرد و فیلم سینمایی «کمدی انسانی» نیز در مجموع 844 میلیون تومان فروخت. علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فروش فیلم «آینه بغل» به فروش 20 میلیارد و 170 میلیون تومان رسید. سرتیپی در ادامه درباره فروش دیگر فیلم‌های دفتر گفت: فروش فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» به 4 میلیارد و 20 میلیون تومان و فیلم «ما خیلی باحالیم» به فروش یک‌میلیارد و 290 هزار تومان رسید.
بنا بر این گزارش، فروش فیلم «بلوک 9 خروجی 2» به فروش 25 میلیون تومان، فیلم «دعوتنامه» به فروش 26 میلیون تومان، فیلم «هاری» به فروش 290 میلیون تومان، فیلم «من یک ایرانی‌ام» 20 میلیون تومان، فیلم «شاخ کرگدن» به فروش 30 میلیون تومان و فیلم «پل خواب» به فروش 809 میلیون تومان رسید.


Page Generated in 0/0059 sec