printlogo


کد خبر: 189935تاریخ: 1396/12/19 00:00
اخبار

خونه‌به‌خونه حریف استقلال در فینال حذفی
خونه‌به‌خونه با پیروزی برابر استقلال خوزستان، حریف استقلال تهران در دیدار فینال رقابت‌‌های جام حذفی شد. دیدار مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌‌های فوتبال جام حذفی بین تیم‌‌های استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک- یک خاتمه یافت اما در وقت‌‌های اضافه تیم بابلی به برتری 3 بر یک رسید. میثم دورقی در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه تیم مازندرانی را باز کند تا نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر آبی‌‌های اهواز به پایان برسد اما در نیمه دوم تیم بابلی نمایش بهتری داشت و در یک ضد حمله و روی اشتباه مدافع استقلال خوزستان توانست توسط روح‌الله باقری در دقیقه ۶۲ به گل تساوی دست پیدا کند. در حالی که دیدار 2 تیم در 90 دقیقه با تساوی به پایان رسیده بود، تیم خونه‌به‌خونه در دقیقه ۹۸ توسط روح‌الله باقری به گل دوم دست پیدا کرد. بازی به دقیقه آخر وقت‌‌های اضافه رسیده بود که باز هم روح‌الله باقری برای خونه‌به‌خونه گل زد تا در نهایت تیم بابلی
۳ بر یک به برتری برسد و راهی فینال شود. به این ترتیب دیدار فینال رقابت‌‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌‌های کشور ۱۲ اردیبهشت سال آینده بین تیم‌‌های خونه‌به‌خونه بابل و استقلال تهران در ورزشگاه اروند خرمشهر برگزار خواهد شد.

حسن یزدانی برترین آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم جهان شد
طبق جدیدترین رنکینگ برترین آزادکاران جهان که از سوی اتحادیه جهانی کشتی منتشر شد، حسن یزدانی در صدر نفرات وزن ۸۶ کیلوگرم قرار گرفت. در تازه‌‌‌‌‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از برترین آزادکاران جهان که در پایان مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به صدر رنکینگ جهانی بازگشت. همچنین عزت‌الله اکبری، قهرمان وزن ۷۹ کیلوگرم آسیا، محمدجواد ابراهیمی قهرمان ۹۲ کیلوگرم آسیا و مجتبی گلیج نایب‌قهرمان ۹۷ کیلوگرم آسیا در رده دوم رنکینگ جهانی در اوزان خود قرار دارند.

برد مهم شاگردان ونگر پس از هفته‌ای کابوس‌وار
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از برتری ۲ بر صفر تیمش در خانه میلان در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌ نهایی لیگ اروپا از برتری تیم لندنی ابراز رضایت کرد اما کار صعود را تمام‌شده ندانست. او اظهار داشت: پس از هفته‌ای کابوس‌وار برد مهمی به دست آوردیم. در مجموع، بردن مهم است اما صعودمان قطعی نشده. باید کار را در خانه تمام کنیم. از روحیه تیمی و پاسخی که به اوضاع اخیر دادیم، خوشحالم. در موقعیت ریسک نبودیم اما نمی‌توانستیم بیش از حد هم محتاط باشیم چون در این صورت ریتم بازی‌ ما به هم می‌ریخت. با انعطاف و تطبیق‌پذیری بالا تا پایان بازی بخوبی دفاع کردیم. او در ادامه افزود: قبول شکست در فینال یک جام دشوار است. وقتی مثل یک بوکسور ناک‌اوت می‌شوید، زمانی برای واکنش نشان دادن ندارید و حالت  نیمه‌جان دارید اما به هر شکل ممکن باید خیلی زود به شرایط عادی بازگردید. موظف هستید در زمین انگیزه و غرور خودتان  را نشان دهید. پیروزی بزرگی به دست آوردیم اما هنوز کار تمام نشده و بازی برگشت در خانه هم به اندازه کافی حساس است چون میلان تیمی بسیار حرفه‌ای نشان می‌دهد.

انگلیس آماده تحریم جام‌جهانی ۲۰۱۸
انگلیس قصد دارد در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرکت نکند. انگلیس آماده است جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تحریم کند. ترزا می ‌(نخست‌وزیر بریتانیا) حاضر است درخواست بایکوت کردن جام‌جهانی را به خاطر مسموم کردن سرگئی اسکریپال (جاسوس)، دخترش یولیا و نیک بایلی (مامور پلیس) در لندن ارائه دهد. اسکریپال و دخترش اکنون در کما به سر می‌برند و پزشکان معتقد هستند احتمال کمی وجود دارد به هوش آیند. از طرفی بایلی می‌تواند صحبت کند اما پزشکان نمی‌دانند این سم چه تاثیراتی بر بدن او خواهد گذاشت. اسکاتلندیارد تلاش می‌کند بفهمد آیا رابطه مستقیمی بین دولت روسیه و این مسمومیت‌ها وجود دارد یا نه. نمایندگان بریتانیایی از این قضیه بشدت عصبانی هستند. کریس برایانت، عضو حزب کارگر در این‌باره گفت: وزرای کشور باید سفیر روسیه را فرابخوانند و از او بپرسند در این قضیه دخالت داشته‌اند یا نه؟ چگونه این گاز اعصاب وارد کشور شده است؟ این گاز از طریق یک دیپلمات وارد شده است یا نه؟ آیا می‌توانیم اطمینان داشته باشیم دیگر از این سم وجود ندارد؟  همچنین امبر راد (وزیر داخلی انگلیس) خواستار پیگیری این موضوع شد. فیفا که در شرایط ناآرامی به سر می‌برد دوباره با یک بحران جدید روبه‌رو شد. این سازمان پیش از این با قطع رابطه عربستان و امارات با قطر، میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ مواجه شده بود.


Page Generated in 0/0063 sec