printlogo


کد خبر: 189952تاریخ: 1396/12/19 00:00
اخبار

حضور رهبر انقلاب در منزل شهید محمدعلی بایرامی از شهدای ناجا
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم
انقلاب اسلامی چهارشنبه شب با حضور در منزل شهید محمدعلی بایرامی - از شهدای اغتشاشات اخیر تهران- یاد این شهید را گرامی داشتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای، شهید گروهبان یکم محمدعلی بایرامی از مأموران نیروی انتظامی ۳۰ بهمن‌ماه امسال در شب شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا سلام‌الله‌علیها به دست اغتشاشگران در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسید.

اگر محاسبه‌ نداشته باشیم گرفتار سرنوشت بنی‌صدر می‌شویم
امام جمعه موقت تهران به مسؤولان هشدار داد اگر در اعمال‌شان محاسبه نداشته باشند، به سرنوشت بنی‌صدر دچار خواهند شد. به گزارش فارس، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به برخی جشن‌ها که اخیراً در برخی اماکن به مناسبت روز زن برگزار شده، خاطرنشان کرد: اگرچه پس از برگزاری این مراسم عذرخواهی کردند ولی مسؤولان کاری نکنند که پس از انجام آن مجبور به عذرخواهی شوند. امام جمعه موقت تهران با اشاره به موضوع
14 اسفند گفت: بنی‌صدر در سفره امامت، ولایت و آرای مردم نشست و رأی مردم را به هرکیفیتی بود جلب کرد ولی رای آوردن ملاک نیست. وقتی سکان‌ و خزانه مملکت و فرماندهی کل قوا را در دست گرفت، طغیان کرد و خود را از بدنه مردم انقلابی و حزب‌اللهی جدا کرد.
آیت الله صدیقی ادامه داد:‌ مشتی غربگرا دور بنی‌صدر را گرفتند و سوت و کف زدند و او هم برای راضی کردن آنها به مردمی که در خطرها سینه سپر کردند بی‌اعتنایی کرد و آن سوت و کف‌زنندگان را مردم دید. وی افزود: همه مسؤولان هرازچندگاهی با خدا خلوت کنند و ببینند عوض نشده باشند. چه کسانی دورشان بودند و اکنون چه کسانی دورشان هستند. اینهایی که برای‌شان کف و سوت می‌زنند دوست هستند یا دشمن؟ اگر محاسبه‌ای نداشته باشیم، گرفتار سرنوشت بنی‌صدری می‌شویم که جزو افسانه‌های تاریخ شد و اکنون کسی اطرافش نیست و جایگاهی ندارد.

بیانیه اتحادیه عرب درباره برجام بی‌‌ارزش و بی‌منطق است
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب درباره پایبندی ایران به تعهدات خود در برجام را بی‌ارزش و فاقد هرگونه وجاهت دانست. بهرام قاسمی در واکنش به بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب (عربستان، امارات، بحرین و مصر) و شبهه‌افکنی بی‌پایه و اساس و دخالت بیجا درباره پایبندی ایران به تعهدات خود در برجام، گفت: آنچه در این بیانیه درباره ایران گفته شده، کاملاً بی‌ارزش و فاقد هرگونه وجاهت و دور از منطق است و آنان اصولاً هیچ صلاحیتی برای سخن گفتن در چنین موضوعاتی ندارند. قاسمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس گزارش‌های متعدد و مکرر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون به‌صورت کامل به تعهدات خود عمل کرده و تا زمانی که لازم بداند و منافع ایران تأمین شود، به پایبندی خود ادامه خواهد داد. قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران نقشی سازنده در جهت ثبات و امنیت منطقه ایفا می‌کند و لازم است کشورهایی که مسؤولیت اصلی تجاوز و ویرانی و ایجاد فاجعه انسانی در یمن و توسعه تروریسم و افراط‌گرایی در منطقه به‌عهده آنهاست، از فرافکنی، ایفای نقش مخرب و بحران‌آفرینی بیشتر در منطقه و رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی، دست بردارند و در عین حال بدانند ایران‌هراسی سیاستی
شکست‌خورده است.
 


Page Generated in 0/0053 sec