printlogo


کد خبر: 189972تاریخ: 1396/12/20 00:00
بازگشت به بارسا یا با ۴۰۰ میلیون در مادرید؟
نیمار دوباره زیر ذره‌بین

نیمار دوباره به سوژه اصلی نقل‌وانتقالات بدل شده است. پاری‌سن‌ژرمن با تجربه 2 شکست برابر رئال‌مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، از دور این مسابقات کنار رفت. این شکست باعث شد یک بار دیگر وضعیت نیمار در پاری‌سن‌ژرمن مورد بررسی قرار گرفته و تردیدها درباره ماندنش در پاریس افزایش یابد. اگرچه نیمار به دلیل مصدومیت بازی برگشت برابر رئال را از دست داد اما در بازی رفت با حضور او در سانتیاگو برنابئو هم پاری‌سن‌ژرمن نتیجه‌ای بهتر از شکست 3 بر یک به دست نیاورد.
دلیل اصلی نیمار برای جدایی از بارسلونا، خارج شدن از زیر سایه مسی و مطرح کردن خودش به عنوان بهترین بازیکن جهان بود. یکی از بهترین راه‌‌های رسیدن به این مقصود هم قهرمانی با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان محسوب می‌شد. با این وجود، پاری‌سن‌ژرمن از چمپیونزلیگ کنار رفت تا شایعات درباره ستاره برزیلی این تیم هم به طرز چشمگیری افزایش یابد؛ شایعاتی که البته خیلی هم دور از واقعیت نیست و حاکی از آن است که نیمار از وضعیت خودش در پاری‌سن‌ژرمن رضایت ندارد.
روزنامه اسپانیایی موندودپورتیوو چاپ بندر بارسلون دیروز در گزارشی مدعی شد که نیمار در پیامی به مدیران باشگاه بارسلونا به آنها گفته که تمایل دارد به این باشگاه بازگردد. نیمار تابستان گذشته و در انتقالی جنجالی با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو مبلغ فسخ قراردادش به بارسلونا، بازیکن آزاد شد و سپس به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. طبق این گزارش اما نیمار از شرایط موجود در پاری‌سن‌ژرمن، جو این باشگاه و مسائل دیگر راضی نیست و از اینکه بارسلونا را ترک کرده پشیمان است. نیمار پیش از اینکه پاری‌سن‌ژرمن حتی از لیگ قهرمانان کنار برود هم از تمایلش برای جدایی از پی‌اس‌جی گفته بود و نه‌تنها این مسأله را با مدیران باشگاه بارسلونا در میان گذاشت بلکه به هم‌بازی‌‌های سابقش هم این موضوع را گفته است. طبق گزارش موندو دپورتیوو، نیمار در این صحبت‌ها تاکید کرده که اشتباه کرده و پروژه عظیم پی‌اس‌جی باعث شده او اشتباه کند. این بازیکن برزیلی همچنین تاکید کرده که بیهوده تلاش کرده تا از زیر سایه مسی خارج شود. البته موندودپورتیوو تاکید می‌کند که این درخواست نیمار برای بازگشت آن هم در شرایطی که رابطه این بازیکن با مدیران این باشگاه چندان خوب نیست، شاید نوعی دستاویز باشد تا بعدا بتواند راحت‌‌‌‌‌‌تر به رئال‌مادرید بپیوندد.
در همین حال، روزنامه آ.اس چاپ مادرید هم در گزارشی به احتمال انتقال نیمار به رئال‌مادرید اشاره کرد. طبق گزارش آ.اس، اخیرا پدر نیمار که ایجنت این بازیکن هم است در پاریس ملاقاتی با 2 نماینده باشگاه رئال‌مادرید داشت. در این ملاقات مذاکراتی درباره استراتژی‌‌های احتمالی برای راضی کردن باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به این انتقال و همچنین دستمزد نیمار در صورت پیوستن به رئال‌مادرید شده است. باشگاه رئال همچنین در این مذاکرات اعلام کرده حاضر است مبلغ ۴۰۰ میلیون یورویی را که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن روی نیمار قیمت می‌گذارد پرداخت کند.
 


Page Generated in 0/0082 sec