printlogo


کد خبر: 189974تاریخ: 1396/12/20 00:00
اخبار

توصیه دنی‌ آلوس به دیبالا برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن
دنی‌ آلوس بعد از مشورت‌ دادن به نیمار، اکنون برای انتقال دیبالا به پاری‌سن‌ژرمن تلاش می‌کند. یکی از چهر‌ه‌هایی که تابستان امسال با نیمار بسیار صحبت کرد تا گلزن برزیلی فصل گذشته بارسا راهی پاری‌سن‌ژرمن شود، دنی آلوس بود. مدافع پیشین بارسا به هموطنش توصیه کرد به تیم پولدار فرانسه ملحق شود؛ اتفاقی که در نهایت رخ داد زیرا نیمار در ازای ۲۲۲ میلیون یورو به تیم اونای امری نقل مکان کرد و گران‌ترین بازیکن
جهان شد. بعد از گذشت چند ماه از آن اتفاق به نظر می‌رسد آلوس بار دیگر دست به کار شده و به بازیکنی دیگر توصیه حضور در پاریس می‌کند. بر اساس اعلام اسپورت، وی به دیبالا، بازیکن جوان و آرژانتینی یوونتوس توصیه کرده است که راهی تیم حاضر در لوشامپیونه شود. آلوس که در دوران حضور در یووه، با گلزن آرژانتینی صمیمی بوده، علاقه‌مند است هم‌تیمی سابقش را در قلب فرانسه ببیند.

الدحیل قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
الدحیل توانست با پیروزی برابر الخریطیات قهرمانی خود در لیگ ستارگان قطر را نهایی کند. در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، الدحیل صدرنشین به مصاف الخریطیات رفت. الدحیل با هدایت جمال بلماضی یک پیروزی پرگل دیگر را به دست آورد و توانست با 5 گل حریف خود را از پیش رو بردارد. الدحیل با پیروزی‌ای که در این دیدار به دست آورد 54 امتیازی شد و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به السد و 2 هفته مانده به پایان لیگ قطر قهرمانی خود را نهایی کرد. الدحیل بدون شکست در فصل جاری توانست قهرمانی خود را نهایی کند. این تیم قطری حریف ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا است و توانست برابر نماینده ایران در گام نخست به پیروزی برسد.

احضار ویسی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان
کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان عبدالله ویسی را برای ادای توضیحاتی درباره شکست برابر خونه‌به‌خونه فراخواند. عبدالله ویسی برای ادای توضیحاتی درباره دلایل شکست 3 بر یک برابر خونه‌به‌خونه بابل و عدم صعود این تیم به فینال جام حذفی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان فراخوانده شد. از دیگر دلایل دعوت ویسی به کمیته انضباطی باشگاه، روشن شدن چرایی عدم حضور یونس دلفی در دیدار برابر خونه‌به‌خونه و حضورش در تمرینات تیم آیندهوون هلند با اجازه سرمربی تیم و همچنین غیبت موسی کولیبالی است.
جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان امروز برگزار می‌شود.

اسامی تیم داوری استقلال - العین اعلام شد
داوران هنگ‌کنگی قضاوت بازی استقلال و العین را بر عهده گرفتند. لیو ووک مان از هنگ‌کنگ داور وسط دیدار استقلال و العین خواهد بود. پونگ شینگ و مینگ لئونگ کمک‌های اول و دوم او از کشور هنگ‌کنگ هستند و حسین ابویحیی از کشور لبنان داور چهارم این مسابقه خواهد بود.
این دیدار ساعت ۱۹ روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0058 sec