printlogo


کد خبر: 190155تاریخ: 1396/12/23 00:00
خوب، بد، زشت سیاست در سال 96 معرفی شد


خوب
حجت الاسلام و المسلین آل هاشم


در حالی که بعضی ها تابلوی خطر در اطراف تریبون نماز جمعه نصب کرده اند و به مردم هشدار می‌دهند که اگر به آنها نزدیک شوند، روی مین می‌ روند و با برف سال آینده(اگر خشکسالی نشود!) پایین می‌آیند، حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، نرده های مابین مردم و مسئولین را در مصلی نماز جمعه برچیده و با تاکسی و پهلو به پهلوی مردم در شهر تردد می‌کند تا هم ثابت کند، اطراف هیچ امام جمعه ای به صورت پیش فرض مین وجود ندارد و هم این که، بدون پرادو هم می شود خدمت کرد!

بد
اسحاق جهانگیری

در سالی که گذشت با شیوه جدیدی از مدیریت در کشور آشنا شدیم به نام  بنداز گردن یکی،  در این شیوه زمین لرزه کرمانشاه را به گردن مسکن مهر! و همه بدبختی های کشور را هم گردن دهه شصتی‌ها انداخته! و خود به رسالت اصلی تان که همانا سر کار گذاشتن مردم در انتخابات ریاست جمهوری و داغ کردن تنور مناظرات و البته اکران عمومی تراشیدن سر پسرتان است می‌پردازید! کارشناسان ارزش مجموع عملکرد اسحاق جهانگیری در سال96 را بدون احتساب ضررهای ناشی از کشت تخم لق با نیم کیلو کِرِه برابر دانسته اند.

زشت
محمود احمدی نژاد

در بازی های دوران کودکی همیشه بچه هایی بودند که وقتی می سوختند و نوبت بازی شان تمام می شد، پا های شان را به زمین می کوبیدند و با جر زنی و نغ زنی می خواستند هر جور شده به بازی برگردند و هرچه در گوش شان می گفتی «بچه بازی در نیار، عیبه» توی کت شان نمی‌رفت، اقدامات محمود احمدی نژاد در سال 96 را که مرور می‌کنیم دقیقا به یاد همان بچه‌ها می‌افتیم، کار او از حرف‌های در گوشی هم گذشته، یکی باید داد بزند «محمود، بچه بازی در نیار، زشته!»


Page Generated in 0/0062 sec