printlogo


کد خبر: 191470تاریخ: 1397/2/4 00:00
اخبار

 سکه  با 40 هزار تومان کاهش قیمت یک میلیون و 785 هزارتومان
در بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۴۰ هزار تومان کاهش، به یک میلیون و ۷۸۵ هزار تومان رسید. به گزارش «وطن‌امروز»، در جریان معاملات دیروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۴۰ هزار تومان کاهش به یک میلیون و 785 هزار تومان رسید، ضمن اینکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۵ هزار تومان افت، یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان معامله شد. همچنین هر نیم، ربع سکه و سکه یک گرمی به ترتیب ۸۷۵ هزار تومان، ۵۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان و ۳۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد. هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی ۱۳۲۸ دلار و ۹۴ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۶۹ هزار و ۲۴۷ تومان بود. گفتنی است در حدود 3 ماه برگزاری حراجی سکه، ۴۸۵ هزار قطعه تمام و نیم‌بهار آزادی فروخته شده است. قیمت پایه اعلامی بانک مرکزی در آخرین حراجی‌ها در سال جاری نسبت به نرخ‌های ابتدایی آن رشد قابل‌توجهی داشت به‌گونه‌ای که تمام سکه یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان و نیم‌بهار ۷۷۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. در  حال حاضر با توقف حراج، بانک مرکزی پیش‌فروش سکه را در دستور کار دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملی سکه‌های تمام بهار آزادی را در سررسیدهای 6 و 9 ماهه، یک ساله، 18 ماهه و 2 ساله خریداری کنند.


قیمت فرآورده‌های مرغی در بازار
اقلام گوشت مرغ    قیمت هرکیلو (تومان)
 مرغ تازه    ۸۷۰۰
 فیله مرغ    17700
 سینه مرغ بدون استخوان    16500
 ران مرغ    ۹۵۰۰
 مرغ سبز    12000
 بال مرغ    ۹۸۰۰
 کتف    10500
 گردن مرغ    ۳۸۰۰
 بوقلمون شقه    14600
 بوقلمون بدون استخوان    28000
 ران بوقلمون    17200
 مغز ران بوقلمون    28500
 مرغ سبز    12000



استعلام آخرین مالک موبایل در همتا
همتا اعلام کرده در موارد متعددی مراجعه به این سامانه وجود داشته است که شخصی تلفن همراه را خریداری کرده ولی فروشنده، مالکیت تلفن همراه را به فرد خریدار انتقال نداده است. فرد خریدار نیز در حال حاضر به هر دلیلی به فرد فروشنده دسترسی ندارد تا از او درخواست انتقال مالکیت کند. در حال حاضر این امکان در سامانه همتا (hamta.ntsw.ir) فراهم شده است که فرد خریدار پس از ورود به کارتابل خود، با ورود به بخش «وضعیت شناسه دستگاه (IMEI)»، پس از وارد کردن شناسه IMEI تلفن همراه مذکور، شماره سیمکارت آخرین مالک تلفن همراه را مشاهده کند تا بتواند با او ارتباط گرفته و درخواست فرآیند انتقال مالکیت کند.


انجمن واردکنندگان خودرو:
۱۵ هزار خودرو غیرقانونی وارد شده است
نایب‌رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در واکنش به صحبت‌های رئیس سازمان توسعه تجارت مبنی بر تایید واردات غیرقانونی ۶۴۰۰ دستگاه خودرو در زمان بسته بودن ثبت سفارش در سال گذشته، گفت: واردات غیرقانونی ۶۴۰۰ دستگاه خودرو را تایید کرده‌اند اما عددی که ما داریم بیش از این مقدار است و طبق اطلاعات ما در زمان بسته بودن ثبت سفارش بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو به صورت غیرقانونی وارد شده است. فرهاد احتشام‌زاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: به هر حال این اتفاق عجیبی است که رخ داده است. مشکل اینجاست که وقتی ثبت سفارش به صورت غیرقانونی بسته می‌شود رانت و فساد ایجاد می‌کند. وی اضافه کرد: البته نباید تعجب کرد که چرا این اتفاق رخ داده است، بلکه باید سیستم‌ها را ارتقا و اخلاق‌مداری را توسعه داد. وی در پاسخ به اینکه آیا موردی به شما اعلام شده که با پرداخت مبالغی، ثبت سفارش غیرقانونی انجام داده باشد؟ اضافه کرد: در این‌باره شنیده‌ایم اما اینکه چقدر واقعیت داشته باشد روشن نیست.


Page Generated in 0/0062 sec