printlogo


کد خبر: 191788تاریخ: 1397/2/10 00:00
اخبار

بایرن در آتش رئال سوخت
بن هیوارد:  رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان تحلیل‌ها را به هم می‌ریزد. چه خوب بازی کنند چه بد، یک چیز قطعی است؛ می‌برند. چهارشنبه ‌هفته قبل، سفیدها یک بار دیگر با آتش بازی کردند و مثل همیشه تیم دیگر بود که سوخت البته بایرن‌مونیخ قطعا به بازی برگشت امیدوار است بعد از آنکه مشاهده کرد یوونتوس در مرحله یک‌چهارم‌نهایی در سانتیاگو برنابئو 3 گل زد و با یک پنالتی جنجالی حذف شد.
فوق‌ستاره پرتغالی رئال به بایرن گل نزد و گل او به درستی به خاطر خطای هند مردود شد. این نخستین بازی بعد از بازی برگشت نیمه‌نهایی فصل قبل مقابل اتلتیکومادرید بود که او در لیگ قهرمانان گل نزد اما نتیجه همان بود و رئال‌مادرید راهی برای پیروزی پیدا کرد. بعد از جاگیری غلط مارسلو، یاشوا کیمیش دروازه میهمان را باز کرد در حالی که کیلور ناواس روی زمین افتاد و اگر سر جایش می‌ماند به راحتی این توپ را دفع می‌کرد. مدافع چپ برزیلی رئال که از سوی بایرنی‌ها از جمله بازیکنان کلیدی مادرید تلقی می‌شد، با یک والی فوق‌العاده گل مساوی را زد و در نیمه دوم مارکو آسنسیو، بازیکن تعویضی زین‌الدین زیدان گل برتری را به ثمر رساند. رئال دوباره به خواسته‌اش رسید.
بایرن برای ششمین بار متوالی به رئال باخت در حالی که متحیر است این شکست چرا و چطور اتفاق افتاد. ساده‌اش این است که بایرن از فرصت‌هایش استفاده نکرد و رئال آنها را قاپید. کاملا قابل درک است که رئال چرا رقابت‌های اروپایی را مال خود می‌داند، تیمی که 12 بار قهرمان جام باشگاه‌ها/ لیگ قهرمانان اروپا شده از جمله 3 بار در 4 سال اخیر، به شایستگی این حق را به خود می‌دهد. سال قبل هم تیم زیدان در یک‌چهارم ‌نهایی در مونیخ 2 بر یک به پیروزی رسید اما در بازی برگشت کارش به وقت اضافه کشید و در نهایت به جمع 4 تیم صعود کرد. تیم یوپ هاینکس به این فکر می‌کند که به اندازه کافی برای بردن بازی خوب بوده و در واقع هم همینطور است. بایرن 17 موقعیت گل داشت در برابر 7 موقعیت رئال. بر اساس آمار جدیدی که میزان شانس گل تیم‌ها را اندازه‌گیری می‌کند، بایرن 48/2 گل منتظره داشته و رئال 73/0 گل. در لیگ قهرمانان این فصل سابقه نداشته که یک تیم 75/1 اختلاف گل منتظره با تیمی داشته باشد و در نهایت بازنده شود.
البته نتیجه ربطی به این آمار ندارد و رئال هم اهمیتی به آن نمی‌دهد؛ آنها استاد این کار هستند و حالا شانس بیشتری برای صعود به فینال برای سومین بار متوالی و چهارمین بار در 5 سال اخیر دارند. آیا واقعا خوب بازی کردند؟ نه! حتی وقتی رونالدو گل نمی‌زند، رئال راهی برای پیروزی پیدا می‌کند؛ کارشان در اروپا همین است.


رونمایی از پیراهن تیم‌ملی فوتبال در بازی با ازبکستان
تاج: لباس تیم‌ملی زیرپیراهنی نیست
پیراهن تیم‌ملی فوتبال ایران در بازی با ازبکستان رونمایی خواهد شد.
مهدی تاج درباره زمان رونمایی از پیراهن تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: پیراهن تیم‌ملی در بازی با ازبکستان رونمایی خواهد شد. البته پیراهن‌ها روز یکشنبه وارد ایران شد و برخلاف انتقادهای زیادی که از سوی رسانه‌ها بر پیراهن تیم‌ملی وارد بود، پیراهن‌ها طرح‌دار است و ساده نیست، زیرپیراهنی نیست و دارای طرح‌ است.
او افزود: ما درباره پیراهن تیم‌ملی نزدیک به ۲ هزار انتقاد از سوی رسانه‌ها داشتیم که درست نبود. تمام پیراهن‌ها طرح‌دار است و حتی تلاش می‌کنیم طرح «یوز» را نیز  روی پیراهن تیم‌ملی بگنجانیم. البته یک بار آن را فیفا تایید کرده و منتظر تایید دوباره آن هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه‌ توضیح داد: این پیراهن‌ها از برند عالی آدیداس است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.
وی درباره دیدارهای تدارکاتی ایران با ترکیه و یونان هم گفت‌: برای برپایی یک اردوی تدارکاتی به ترکیه می‌رویم و در این کشور نیز یک بازی خواهیم داشت و سپس برای انجام یک دیدار تدارکاتی به یونان خواهیم رفت.
تاج درباره مناقصه زمین چمن آزادی که در یک خبرگزاری منتشر شده است، گفت‌: اگر تخلفی در این زمینه صورت گرفته است ما با متخلفان برخورد خواهیم کرد. البته شرایط را بررسی می‌کنیم و اگر مستنداتی در این زمینه وجود داشته باشد بدون شک با خاطیان برخورد خواهیم کرد. به کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرده‌ایم این گزارش درست یا نادرست باشد باید در این زمینه ورود پیدا کند تا اگر تخلفی انجام گرفته با خاطیان برخورد کنیم.


Page Generated in 0/0057 sec