printlogo


کد خبر: 192330تاریخ: 1397/2/23 00:00
اخبار

خادم:
رجال سیاسی برای دفاع از قهرمانان ملی کشتی هیچ کاری نکرده‌اند
رئیس فدراسیون کشتی گفت: رجال سیاسی که بارها و بارها از آنها خواسته شده است برای دفاع از قهرمانان ملی کشتی ایران به میدان بیایند و تیم دیپلماسی ویژه‌ای را متشکل از نمایندگان سازمان‌های دیپلماتیک کشور، روانه کمیته بین‌المللی المپیک کنند، تاکنون هیچ پیگیری‌ای نکرده‌اند. رئیس فدراسیون کشتی درباره جلسه چند روز گذشته‌اش با رئیس اتحادیه جهانی کشتی با توجه به فرازو‌نشیب‌های چند ماه اخیر گفت: جلسات ما با لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی، بعد از اتفاقات مربوط به علیرضا کریمی در مسابقات لهستان و ورود کشتی ایران به محرومیت‌های جدید و سنگین، دیگر مانند قبل نیست. وی درباره دلیل این موضوع گفت: در این جلسات شاید برخی موارد مربوط به فعالیت‌های بین‌المللی کشتی ایران هم که قبلا از مهم‌ترین موضوعات کشتی ما بود، حل‌وفصل شود، اما با توجه به شرایط جدیدی که پیدا کرده‌ایم، به هر حال برای ما تلخ به پایان می‌رسد. خادم در پاسخ به این سوال که آیا هنوز همکاری‌ای از سوی مسؤولانی که شما مسأله محرومیت‌ها را به آنها اعلام کرده‌اید، انجام شده است یا نه؟ عنوان کرد: خیر! رجال سیاسی‌ای که بارها و بارها از آنها خواسته شده است برای دفاع از قهرمانان ملی کشتی ایران به میدان بیایند و تیم دیپلماسی ویژه‌ای را که متشکل از نمایندگان سازمان‌های دیپلماتیک کشور است، روانه کمیته بین‌المللی المپیک کنند، تاکنون هیچ پیگیری‌ای نکرده‌اند. وی افزود: احتمالا در نهایت، چند روز دیگر می‌خواهند با فرستادن نمایندگانی از کمیته ملی المپیک یا وزارت ورزش برای برگزاری جلسه‌ای با کمیته بین‌المللی المپیک، بگویند فعالیت دیپلماتیک خود را در حمایت از قهرمانان ملی انجام داده‌اند و باز هم طبق معمول هر اتفاقی بیفتد و هر محرومیتی دامنگیر قهرمانان ایران شود، بر گردن کشتی‌گیر، مربی و فدراسیون باشد و آقایان آنقدر دور بایستند که دیده هم نشوند.

شکایت فدراسیون فوتبال ایران از شرکت آلمانی
فدراسیون فوتبال کشورمان علیه یک شرکت آلمانی به‌خاطر استفاده غیرمشروع این شرکت از پرچم جمهوری اسلامی ایران شکایت می کند.
شرکت «آیش‌باوم» آلمان در اقدامی غیرورزشی و غیراخلاقی بدون هیچ اجازه‌ای پرچم تمام کشورهای حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه بویژه کشورهای اسلامی را روی بطری‌‌های مشروبات الکلی حک کرد که این اقدام غیراخلاقی شرکت آلمانی واکنش فدراسیون فوتبال کشورمان را در پی داشت. فدراسیون ایران این اقدام شرکت آلمانی را محکوم کرده و تاکید داشته این حرکت شرکت آلمانی غیراخلاقی است همچنین پرچم جمهوری اسلامی ایران منقش به اسم (الله) است و این اقدام آنها نوعی اهانت به مقدسات اسلام است و به همین دلیل فدراسیون فوتبال ایران علیه این شرکت شکایت می‌کند.

اولین خریدار باشگاه تراکتورسازی مشخص شد
با توجه به اینکه در رسانه‌های مختلف خبر از به مزایده رسیدن باشگاه تراکتورسازی مطرح شده است،‌ اولین خریدار این باشگاه اعلام رسمی کرد. با توجه به اینکه خبری مبنی بر به مزایده رسیدن باشگاه تراکتورسازی در رسانه‌ها مطرح شده است، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز نامه رسمی خود را برای خرید باشگاه تراکتورسازی ارسال کرده تا بتواند در مزایده به عنوان خریدار شرکت کند. زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز چند سالی هست که در فوتبال حضور فعالی دارد و جزو افرادی است که نخستین باشگاه خصوصی را با تمام امکانات در اختیار دارد. حالا باید دید آیا موفق می‌شود در مزایده برنده شود یا خیر.


با پیروزی پرگل مقابل ژاپن
دختران شایسته ایران قهرمان فوتسال آسیا شدند
دختران فوتسالیست ایران با شکست ژاپن، قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شدند. تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که در تایلند برگزار ‌شد، برابر ژاپن به میدان رفت و با نتیجه ۵ بر ۲  این تیم را شکست داد و برای دومین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. فینال 2 سال پیش هم بین 2 تیم ایران و ژاپن برگزار شد که ایران در آن بازی با تک‌گل فرشته کریمی پیروز شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. ملی‌پوشان ایران پیش از این با صعود به فینال توانسته بودند سهمیه مسابقه‌های المپیک جوانان را نیز
کسب کنند.


Page Generated in 0/0056 sec