printlogo


کد خبر: 192335تاریخ: 1397/2/23 00:00
اخبار

روزبه بمانی برای «سردلبران» خواند
روزبه بمانی نخستین تیتراژ تلویزیونی خود را برای سریال «سر دلبران» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و به کارگردانی محمدحسین لطیفی خواند. به‌گزارش روابط عمومی اوج، روزبه بمانی پیش از این تیتراژ فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند را خوانده بود و هم‌اکنون نیز فیلم سینمایی «لاتاری» ساخته محمدحسن مهدویان با صدای او روی پرده سینماست. ترانه تیتراژ «سر دلبران» را نیز روزبه بمانی سروده است و کارن همایونفر نیز آهنگسازی این قطعه را بر عهده دارد. سریال «سر دلبران» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدحسین لطیفی تازه‌‌‌‌‌ترین محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است که ماه مبارک رمضان امسال روی آنتن سیمای ملی می‌رود. برزو ارجمند، فرهاد قائمیان، متین ستوده، محمد کاسبی، اسماعیل محرابی و بهاره افشاری از جمله بازیگران این سریال هستند.

با پخش سریال رمضانی «رهایم نکن»
شبکه 3 زودتر به استقبال ماه رمضان می‌رود
پخش مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور از چهارشنبه این هفته در شبکه 3 سیما آغاز می‌شود. به گزارش فارس، عنوان این سریال به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور پیش از این «دستت را به من بده» بود که به «رهایم نکن» تغییر یافت و هم‌اکنون گروه مشغول گرفتن سکانس‌‌‌هایی از این مجموعه در لاهیجان هستند. گفتنی است، این مجموعه تلویزیونی در 28 قسمت شب‌های رمضان ساعت 20:40 روی آنتن خواهد رفت. محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریال‌های موفق تلویزیونی همچون جراحت، نفس گرم، شیدایی، گل‌های گرمسیری و... را برعهده داشته است. در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمیپور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیرآزاد، حسین ملکی و... به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان «رهایم نکن» آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگ‌تر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه‌دار می‌شود. خانواده‌‌‌هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.


کناره‌گیری رئیس «پولیتزر» به خاطر اتهام‌های جنسی
«جونو دیاز» نویسنده معروف به دلیل مجموعه‌ای از اتهام‌های جنسی از سمت ریاست جایزه ادبی «پولیتزر» کناره‌گیری کرد. به گزارش ایسنا، هیات‌مدیره جایزه ادبی پولیتزر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «جونو دیاز» نویسنده برنده جایزه پولیتزر و پروفسور نویسندگی خلاقانه از سمت ریاست این جایزه ادبی کنار رفته است و به اتهام‌های او به صورت مستقل رسیدگی می‌شود. «دیاز» که اخیرا به ریاست این نهاد ادبی گماشته شده بود،‌ همچنان یکی از اعضای هیات‌مدیره جایزه پولیتزر باقی خواهد ماند. او که در سال ۲۰۰۸ با رمان «زندگی کوتاه شگفت‌انگیز اسکار وایو» موفق به کسب جایزه پولیتزر ادبیات شد، در چند وقت اخیر با اتهام‌های سوءاستفاده اخلاقی از سوی چند نفر روبه‌رو شده و به همین دلیل جشنواره نویسندگان سیدنی در استرالیا نیز از حضور او در این رویداد ممانعت کرد. کتابخانه عمومی دانشگاه کمبریج هم اعلام کرد برنامه کتابخوانی سالانه خود را با حضور «جونو دیاز» لغو کرده است. «دیاز» که علاوه بر جایزه پولیتزر، برنده چندین جایزه دیگر از جمله جوایز پن، او. هنری، حلقه ملی منتقدان کتاب، مک آرتور و ساندی تایمز شده است، ماه گذشته در مقاله‌ای که در نشریه نیویورکر نوشته بود فاش کرد که در دوران کودکی توسط فردی مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گرفته است.


Page Generated in 0/0050 sec