printlogo


کد خبر: 192346تاریخ: 1397/2/23 00:00
کوتاه و گویا

حجت‌الله میرزایی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران و دبیر علمی «کنفرانس مدیریت شهری، اقتصاد نوین شهری و درآمدهای پایدار» هدف از برگزاری این رویداد اقتصاد شهری را گردهمایی، مشارکت و تضارب آرای متخصصان، نخبگان و دانشگاهیان پیشرو در مباحث اقتصاد شهری کشور دانست و اظهار داشت: اهمیت اقتصاد شهری و نقش روزافزون اقتصاد دانش‌بنیان در مالیه شهری و نقش‌آفرینی دولت‌های محلی در ساماندهی پهنه‌های کسب‌وکار در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست.
جمشید جعفرپور، نماینده مردم لارستان در مجلس ورود به فضاهای جدید توسط ناشران را اجتناب‌ناپذیر و ضروری دانست و گفت: تردیدی نیست که ناشران دیر یا زود به این سمت حرکت خواهند کرد و به نظر من کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در این حرکت پیشگام باشد.
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 10 تهران از اجرای اقدامات و طرح‌های تحقیقاتی برای مبارزه با آفات درختان و توسعه فضای سبز خبر داد. مهدی شیروانی با اشاره به اهمیت حفظ و صیانت از فضای سبز گفت: منطقه دارای بافت متراکم و سرانه فضای سبز محدود است و از این رو رسیدگی و توسعه فضای سبز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی - فرهنگی شهرداری منطقه 7 تهران گفت: همه مساجد سطح منطقه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.
به مناسبت زادروز ریاضیدان موفق ایرانی، مریم میرزاخانی و بزرگداشت عمر خیام و نیز همزمانی با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، یک رویداد 5 روزه خانوادگی با نام «از میرزاخانی تا خیام» برگزار می‎کند. در این رویداد خانوادگی که از تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاهی موزه علوم به نشانی خیابان امام، خیابان سی تیر برگزار می‎شود، مخاطبان با اجرای بازی‎های فکری- منطقی، بازی‎های ساختنی (چند نفره و خانوادگی)، حل معما، حضور در جُنگ ریاضی و بازدید از گالری‎های نورشناسی و مرکز علم لحظات شیرین و متفاوتی را تجربه خواهند کرد و از یادگیری در کنار خانواده لذت خواهند برد.
نقشه خطرپذیری 354 محله تهران با هدف شناسایی دقیق آسیب‌پذیری محلات در برابر انواع حوادث و سوانح محتمل تهیه شده و تا پایان امسال مراحل تدقیق آن با همکاری شوراهای محلی و تشکل‌های مردمی انجام می‌شود و جهت برنامه‌ریزی مستمر کاهش مخاطرات در اختیار مناطق بیست‌ودوگانه قرار می‌گیرد.


Page Generated in 0/0056 sec