printlogo


کد خبر: 192387تاریخ: 1397/2/24 00:00
کوتاه و گویا


نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر در سال 97 به ریاست حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان دستگاه‌های عضو در این ستاد در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد. حجت‌الاسلام کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه با اشاره به مسؤولیت سنگینی که در حوزه امور فرهنگی، تربیتی، آموزشی و تحصیلی فرزندان شهدا و ایثارگران وجود دارد، گفت: این عزیزان واسطه انتقال ارزش‌ها و مفاهیم ایثارگری به نسل‌های آینده هستند و همین مساله لزوم توجه جدی به حوزه آموزشی و فرهنگی آنها را یادآوری می‌کند.
یازدهمین اجرا از برنامه «قطاردانایی» فرهنگسرای مترو در تلفیقی با برنامه جشنواره فرهنگی - هنری مسافر فرهنگسرای فردوس و با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو با حضور دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان پروفسور حسابی منطقه 5  در ایستگاه‌های منتخب خط 4 مترو برگزار می‌شود.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس‌دهی خط 5 به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس ایران و الجزیره امارات خبر داد. محسن محمدیان گفت: روز دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه 97 همزمان با برگزاری مسابقه بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الجزیره امارات در ورزشگاه آزادی، سرویس‌دهی در خط 5 متروی تهران تا ساعت 22:30 افزایش خواهد داشت.
پنجمین نشست تخصصی 40 شاهد با موضوع بررسی 40 سال گرافیک انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس و با حضور محمد خزایی، احمدرضا دالوند و محسن سلیمانی دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد.


Page Generated in 0/0050 sec