printlogo


کد خبر: 192806تاریخ: 1397/2/31 00:00
اخبار

صلح و سازش 7 پرونده کیفری و حقوقی توسط شورای حل اختلاف
اعضای شورای حل اختلاف هویزه با تلاش و کوشش فراوان در یک روز کاری توانستند 7 فقره پرونده کیفری و حقوقی را منتهی به صلح و سازش کنند. به گزارش روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان اعضای شورای حل اختلاف شهرستان هویزه بار دیگر با تلاش و کوشش فراوان و انجام وظیفه ذاتی خود توانستند 7 پرونده کیفری و حقوقی (3 پرونده کیفری و 4 پرونده حقوقی) با موضوعات 1- ضرب و جرح 2- اهانت و فحاشی 3- مطالبه چک به مبلغ 380 میلیون ریال 4- تخلیه 2 باب مغازه و دامداری 5- مطالبه وجه و ... را در یک روز کاری با صلح و سازش مختومه کنند.

برگزاری دوره آموزشی ثبت آمار شوراهای حل اختلاف خوزستان
دوره آموزشی ویژه متصدیان آمار شوراهای حل اختلاف سراسر خوزستان در دادگستری کل استان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان، در راستای ارتقای سطح معلومات و نحوه تنظیم فرم‌های آماری و موارد مربوطه دوره آموزشی ثبت آمار شوراهای حل اختلاف، ویژه متصدیان آمار شوراهای حل اختلاف سراسر استان در دادگستری کل خوزستان برگزار شد.


«به‌پرداخت» ملت بیش از ۳۰۰ درگاه غیرمجاز را مسدود کرد
شرکت به‌پرداخت ملت (زیرمجموعه بورسی بانک ملت) از اواخر بهمن‌ماه پارسال تاکنون، بیش از ۳۰۰ درگاه پرداخت اینترنتی غیرمجاز را مسدود کرده است.  با تاکید بر بخشنامه ابلاغی اواخر سال گذشته شاپرک و طبق اعلام دستگاه‌های نظارتی مانند قوه قضائیه و پلیس فتا، این شرکت با رصد درگاه‌های پرداخت اینترنتی خود بیش از ۳۰۰ سایت متخلف که به فعالیت تجاری، بازرگانی غیرمجاز و مغایر با کسب‌‌وکار اولیه مشغول بودند را شناسایی و به مسدود کردن درگاه اینترنتی آنها اقدام کرده است. به‌پرداخت ملت بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور در تعداد تراکنش‌هاست.
 


Page Generated in 0/0054 sec