printlogo


کد خبر: 192847تاریخ: 1397/3/1 00:00
آوای شهر

مدیرکل سازمان انتقال خون تهران خبر داد
فعالیت شبانه پایگاه‌های انتقال خون در ماه رمضان
سیدمرتضی طباطبایی از فعالیت شبانه برخی مراکز انتقال خون در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد. مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران درباره وضعیت فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در ماه مبارک رمضان به میزان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 3 مرکز از پایگاه‌های انتقال خون استان تهران تا ساعات پایانی روز در ایام ماه مبارک رمضان به فعالیت خود ادامه خواهند داد. سیدمرتضی طباطبایی افزود: بر این اساس در ماه مبارک رمضان، پایگاه انتقال خون وصال‌شیرازی تا ساعت ۲۴ بامداد فعالیت خواهد داشت و 2 پایگاه دیگر در منطقه ۴ (جنب پارک پلیس) و منطقه ۵ (اتوبان ستاری - خروجی باغ فیض) تا ساعت ۲۳ بامداد به فعالیت خود ادامه خواهند داد. وی خاطرنشان کرد: مابقی پایگاه‌های انتقال خون استان تهران در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۵:۳۰ به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

آخرین خبرها از طرح ترافیک خبرنگاران
 سرپرست سابق شهرداری تهران در زمان مسؤولیتش وعده داد لایحه‌ای مبنی بر تخصیص 2 هزار سهمیه جدید به خبرنگاران را به شورای شهر خواهد فرستاد که پیگیری‌ها نشان از آن دارد که خبری از این لایحه در شهرداری و شورای شهر نیست. به گزارش تسنیم، سمیع‌الله حسینی‌مکارم، سرپرست سابق شهرداری تهران در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه با اشاره به موضوع طرح ترافیک خبرنگاران گفت: ظرف یکی، دو روز آینده لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم خواهیم کرد که به ‌موجب آن افزوده شدن 2هزار سهمیه جدید به 2هزار سهمیه موجود را از شورا تقاضا خواهیم کرد که امیدواریم مورد تأیید اعضای محترم شورا قرار گیرد. این در حالی بود که پیش‌تر محسن پورسیدآقایی درباره سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران گفته بود: اختصاص امتیاز ویژه به خبرنگاران در لایحه پیشنهادی شهرداری نبود اما اعضای شورای شهر ترجیح دادند در نهایت خبرنگاران با تخفیف 90 درصد اجازه ورود به طرح را داشته باشند و ما هم در این زمینه ملزم به اجرای مصوبه شورای شهر هستیم. پورسیدآقایی خاطرنشان کرده بود: با توجه به محدودیت تعداد سهمیه تعیین‌شده قابل واگذاری به خبرنگاران، به طور قطع تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا به شیوه سابق توزیع سهمیه خبرنگاران که حرف و حدیث‌های زیادی داشت، برنگردیم و روش ضابطه‌مندی را برای توزیع عادلانه همین سهمیه‌ها در پیش بگیریم که به این منظور، در حال تدوین آیین‌نامه‌ای برای تعیین نحوه توزیع سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران و سایر موارد خاص هستیم. با این حال به نظر می‌رسد با تغییرات در شهرداری تهران و نشستن افشانی بر صندلی شهرداری و کنار رفتن مکارم از سرپرستی شهرداری تهران، وعده‌های سرپرست سابق شهرداری تهران نیز به فراموشی سپرده شده و خبری از لایحه تخصیص 2 هزار سهمیه جدید به خبرنگاران در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران نیست.

فرماندار تهران گلایه کرد
نبود  حتی یک متر زمین ورزشی در برخی مناطق پایتخت
فرماندار تهران درباره برگزاری جلسات رسیدگی به امور جوانان گفت: امیدواریم این جلسه‌ها نیز مانند جلسات آلودگی هوا هفتگی تشکیل شود و مسائل و امور جوانان مورد بررسی قرار گیرد. به گزارش فارس، عیسی فرهادی، فرماندار تهران در جلسه شورای ساماندهی امور جوانان درباره مشکلات این قشر گفت: امیدواریم مانند جلسه آلودگی هوا این نشست نیز هفتگی تشکیل شود و مسائل و امور جوانان مورد بررسی قرار گیرد. وی ادامه داد: اگر تهران از آمارهای طلاق حذف شود، آمار طلاق کشور 26 درصد خواهد شد. اداره ورزش و جوانان در حال حاضر مرکزی نیست که مردم و جوانان به آن مراجعه کنند. مناطقی در تهران وجود دارند که با توجه به جمعیت زیاد حتی از یک متر زمین ورزشی بهره‌مند نیستند.


Page Generated in 0/0059 sec