printlogo


کد خبر: 193074تاریخ: 1397/3/5 00:00
اخبار

سرگردانی زیدان در انتخاب بیل یا بنزما مقابل لیورپول
سرمربی رئال‌مادرید چندین ساعت مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا هنوز در انتخاب بازیکن برای یک پست دچار تردید است. روزنامه مارکای اسپانیا خبر داد زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها در حالی که یک روز مانده به بازی حساس فینال لیگ قهرمانان اروپا، هنوز در انتخاب یک بازیکن در یک پست دچار سرگردانی است. گرت بیل و کریم بنزما 2 بازیکنی هستند که در طول فصل دچار نوسانات زیادی بودند ولی اکنون هر دوی آنها به شرایط خوبی رسیده‌اند و زیزو در انتخاب این دو دچار تردید است. بیل در این فصل ۳۸ بازی برای قوهای سفید انجام داده و ۲۳۳۲ دقیقه بازی کرده و موفق شده در این بازی‌ها ۱۹ گل و ۶ پاس گل بدهد. در مقابل بنزما در این فصل در ۴۶ بازی حضور داشته و ۱۱ گل و ۱۱ پاس گل داده است. دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا امروز ساعت ۲۳:۱۵ میان رئال و لیورپول برگزار می‌شود.

روزه گرفتن «محمد صلاح» در فینال
محمد صلاح که در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا با رئال‌مادرید 3 گوساله قربانی کرده، در حالی به استقبال این بازی خواهد رفت که روزه را نادیده نگرفته است. بیشتر بازیکنان حاضر هستند برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی در لیگ قهرمانان هر کاری که از دست‌شان برمی‌‏آید را انجام دهند اما نه لیورپول و محمد صلاح. طبق گزارشات، صلاح که بازیکنی مصری و مسلمان است در آستانه فینال لیگ قهرمانان هم روزه خواهد گرفت و ماه رمضان را نادیده نگرفته است. طبق ادعای مطبوعات مصری، ستاره ۲۵ ساله لیورپول اعلام کرده قرار نیست روزه نگیرد و به هواداران اطمینان داده با وجود این شرایط می‏‌تواند به بهترین شکل در فینال لیگ قهرمانان حاضر شود. حتی گفته می‏‌شود او برای اینکه حمایت خدا در این بازی را داشته باشد، 3 گوساله قربانی کرده است.

کلوپ: راه برد رئال مهار «رونالدو» است
تیم فوتبال رئال‌مادرید تیم فوق‌ستاره‌ها است اما از نظر یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول حداقل کریستیانو رونالدو تهدید اصلی برای این تیم قرمزپوش انگلیسی است. مهار رونالدو می‏‎تواند شانس لیورپول برای رسیدن به موفقیت در کی‌یف را تا چندین برابر افزایش دهد. سرمربی آلمانی لیورپول که توانسته تیمش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، در آستانه دیدار فینال درباره بازی با شبکه‎ای تلویزیونی گفت‌وگو داشته و گفته است: کریستیانو رونالدو فقط در صورتی می‎تواند گل بزند که توپ را در اختیار داشته باشد، پس نباید اجازه بدهیم توپ به او برسد. او در ادامه گفت: قرار است مقابل باتجربه‏‌ترین تیم دنیا به میدان برویم، با تجربه‏‌ترین تیم بویژه در لیگ قهرمانان اما این هم یک بازی است، یک تک‌بازی و در تک‌بازی هر اتفاقی ممکن است بیفتد.
کلوپ درباره محمد صلاح هم گفت: او خوب است، واقعا خوب است، انگیزه خوبی هم دارد. پسر فوق‎العاده‎ای است.

سعید عبدولی بوکسور شد!
دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در رشته کشتی فرنگی پس از محرومیت یک ساله از کشتی، تمرینات خود را در رشته ورزشی بوکس آغاز کرد.
به گزارش ایسنا، سعید عبدولی فرنگی‌کار باتجربه ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک پس از درگیری در مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی کشتی فرنگی با محرومیت یک ساله (۶ ماه قطعی و ۶ ماه تعلیقی) از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی روبه‌رو شد.
با توجه به شرایط به وجود آمده و از دست رفتن فرصت حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی و مسابقات جهانی مجارستان، ظاهرا عبدولی دیگر قصدی برای ادامه فعالیت در کشتی ندارد و می‌خواهد به پیروی از امیر علی‌اکبری وارد رشته ورزشی MMA شود و به همین دلیل در تماس تلفنی با علی‌اکبری از وی درخواست مشورت و کمک کرده است.
علی‌اکبری این موضوع را در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد. بر همین اساس و با توجه به اهمیت فراگیری رشته ورزشی بوکس در میزان موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران حاضر در MMA، عبدولی فعالیت رسمی خود را با حضور در شهر بابل استان‌ مازندران و زیر نظر حسن شالیکار از قهرمانان سابق بوکس ایران آغاز کرده است تا به این ترتیب فرنگی‌کار پرحاشیه ورزش ایران این بار عزم خود را برای موفقیت در رینگ مبارزه جزم کند.
 


Page Generated in 0/0122 sec