printlogo


کد خبر: 193202تاریخ: 1397/3/8 00:00
اخبار

دبیرکل جمعیت رهپویان بزودی تغییر می‌کند
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در راستای جوان‌گرایی جریان اصولگرایی تغییر خواهد کرد.
به گزارش فارس، پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان با تایید این خبر تاکید کرد: بنده به طور موقت دبیرکلی را پذیرفته بودم و بزودی این حوزه را به جوانان واگذار خواهم کرد. سروری با بیان اینکه ما معتقدیم بحث جوان‌گرایی یک اصل است، افزود: این موضوع باید مانند خون جدیدی، جریان اصولگرایی را به پویایی و حرکت جدی وادارد. دبیرکل جمعیت رهپویان تصریح کرد: همه نیروهایی که در 40 سال گذشته برای انقلاب فعالیت کرده‌اند درحال حاضر باید تجارب خود را در اختیار جوانان بگذارند. وی بر همین اساس گفت: بنابراین بنده در اولین اقدام، جهان‌نیوز را به یک جوان توانمند سپردم و پس از اینکه استعلام‌ها بیاید آقای مهدی جهان‌تیغ مدیر مسؤول خواهد شد.
سروری همچنین یادآور شد: مرحله بعد در این بحث، دبیرکلی جمعیت رهپویان است که بنده همین خط را دنبال و این حوزه را به جوانان واگذار خواهم کرد و شورای مرکزی در این‌باره تصمیم می‌گیرد.

روایت کریمی‌قدوسی از سرقت اسناد دفتر حقوقی ایران در لاهه
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به تکذیبیه دفتر حقوقی ریاست‌جمهوری ایران در لاهه واکنش نشان داد و جزئیات بیشتر سرقت از «دفتر بین‌المللی حقوقی ایران» را فاش کرد.
جواد کریمی‌قدوسی در توضیح اینکه دفتر حقوقی لاهه، کانون دریافت همه اسناد، ادله و لوایح مختلف در زمینه حقوق پایمال شده دولت ایران در همه زمینه‌‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی، هسته‌‌‌ای، دیپلماتیک و... است، به ایسکانیوز گفت: همه اسناد سرقت شده، لوایح و مدارکی با طبقه‌‌‌بندی محرمانه بوده‌‌ که رویکرد حقوقی ایران در قبال غرب را تشکیل می‌داده‌‌ است. این مدارک شامل پرونده‌‌های حساس امنیتی و ملی از دوران پس از انقلاب تاکنون و اقامه دعوای ملت ایران علیه همه جنایات غرب و ایالات متحده بوده است.  وی با اعلام اینکه تازه مشخص شده چرا تاکنون هیچ پرونده‌ای از سوی ایران در لاهه به سرانجام نرسیده، افزود: متاسفانه با وجود افراد دوتابعیتی و خودفروخته نمی‌توان انتظار برنده شدن یا پیشرفت در روند پرونده‌‌های حقوقی ایران را داشت چرا که این عاملان، تعصب و غیرتی نداشتند تا آن را برای کشور خود خرج کنند.

برجام بدون آمریکا برای اروپایی‌ها جزو محالات است
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید کرد: مذاکرات ایران و طرف‌های اروپایی پیرامون برجام‌ به سرانجام نخواهد رسید زیرا اروپایی‌ها بدون آمریکا در برجام نمی‌مانند.
عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خانه‌ملت، درباره بیانیه کمیسیون مشترک برجام و در توضیح ارزیابی خود از نتایج مذاکرات با طرف‌های اروپایی حول برجام، گفت: بیانیه کمیسیون مشترک برجام نه‌تنها امیدوارکننده نیست بلکه تعهدآور هم نیست لذا تنها موجب ابراز خوش‌بینی است. نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  آنچه در فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان شده تاکنون در هیچ کدام از مراحل طی شده به دست نیامده است. به نظر می‌رسد اروپایی‌ها نه‌تنها نمی‌خواهند حول محورهای برجام به تعهدات خود عمل کنند بلکه می‌خواهند فراتر از برجام تعهدات و امتیازاتی از ما بگیرند، با این اوصاف با اروپایی‌ها به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید. وی افزود: خروج از برجام یکی از انتخاب‌ها در صورت عدم رسیدن به اجماع با اروپایی‌‌هاست. یوسفیان‌ملا تصریح کرد: اروپایی‌ها محال است بدون آمریکا برجام را ادامه دهند، اروپایی‌ها پیش از خروج آمریکا از برجام هم نمی‌توانستند مبادلات بانکی با ایران را تسهیل کنند، هرچند بارها به ایران آمده و تمام مراحل سرمایه‌گذاری در ایران را طی کردند.


Page Generated in 0/0060 sec