میزان رضایتمندی از بیمه شخص ثالث پایین است
یک کارشناس بیمه گفت: میزان رضایت مشتریان از ارائهکنندگان بیمه شخص ثالث پایین است. امیررضا شکوهی، کارشناس بیمه در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزان رضایتمندی مراجعان به مراکز ارائه بیمه شخص ثالث، اظهار کرد: میزان رضایت مشتریان از ارائهکنندگان بیمه شخص ثالث پایین است، چرا که قانون برای جبران خسارت توسط شرکتهای بیمهای، یک دوره 2ساله را در نظر گرفته است. وی ادامه داد: علاوه بر این خود شرکتهای بیمهای نیز برای افزایش رضایت مشتریان تاکنون هیچ اقدام موثری انجام ندادهاند. این کارشناس بیمه گفت: نداشتن بیمه شخص ثالث میتواند خسارتهای جانی و مالی قابل توجهی را به همراه داشته باشد؛ براساس جدول بیمه به دارندگان خودرو حسب سالهایی که دچار خسارت مالی و جانی نشدهاند، تخفیف تعلق میگیرد. بهرغم وجود قوانین مناسب مجریان خوبی در این زمینه وجود ندارد. گفتنی است، قانون بیمه شخص ثالث تمام شرکتهای بیمه را موظف به فروش این بیمهنامه کرده است.
فریب جوایز خوشحسابی طرحهای مخابراتی را نخورید
شرکت مخابرات تهران نسبت به پیامکهای ارسالی و تماس تلفنی توسط افراد سودجو با مضمون برنده شدن و اهدای جوایز در زمان خوشحسابی یا پرداخت بموقع قبوض مخابراتی و درخواست مراجعه به دستگاه عابر بانک هشدار داد. به گزارش تسنیم، بتازگی مشاهده شده افراد سودجو و کلاهبرداران تحت عناوین و مناسبتهای مختلف با ارسال پیامک یا تماس تلفنی با مضمون برنده شدن در قرعهکشی یا اهدای جایزه خوشحسابی طرحهای مخابراتی و درخواست مراجعه به دستگاه خودپرداز بانکها نسبت به اخاذی از شهروندان اقدام میکنند. بر اساس این گزارش، شرکت مخابرات تهران از مشتریان درخواست کرد به منظور اطمینان و قبل از هرگونه اقدام درباره موارد یادشده با شماره 2021 (واحد ارتباط مردمی) تماس بگیرند.