printlogo


کد خبر: 193391تاریخ: 1397/3/12 00:00
اخبار

درخواست از مدیران بیمارستان مصطفی خمینی
خواهرم در روز دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری به‌ دلیل درد در ناحیه قفسه سینه به درمانگاه بیمارستان مصطفی خمینی (که زیر نظر دانشگاه شاهد است) مراجعه کرد و با تشخیص پزشک جراح عمومی جهت انجام MRI، MRCP و آزمایش خون به بیمارستان پیامبران اعزام شد و پس از انجام آزمایش‌ها، طبق دستور پزشک جراح عمومی برای انجام عمل جراحی کیسه صفرا در بیمارستان مصطفی خمینی بستری شد، وی دوم خردادماه مورد عمل جراحی قرار گرفت و صفرایش خارج شد و پس از یک روز بستری مرخص شد. متاسفانه دوشنبه‌شب با وخیم شدن حال خواهرم دوباره به اورژانس بیمارستان مصطفی خمینی مراجعه کردیم و پس از انجام معاینه و آزمایش‌های اولیه مشخص شد به دلیل تشخیص ندادن جراح عمومی سنگ‌های مجاری صفرایی به طور کامل خارج نشده و طبق نظر پزشکان معالج به علت نبود تجهیزات آندوسکوبی و ERCP در بیمارستان مصطفی خمینی عمل جراحی دیگری در روز چهارشنبه در بیمارستان فیروزگر انجام شد که هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیون تومان در پی داشت. با توجه به اینکه خواهرم فاقد بیمه درمانی است تاکنون مبلغ 9 میلیون تومان برای درمان و بستری هزینه کرده‌ایم. از مدیران محترم بیمارستان مصطفی خمینی خواهشمندیم در جهت کاهش هزینه‌های درمانی مساعدت کنند.
علی‌محمد آجورلو


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبر داد
اعمال  نرخ‌های جدید کرایه تاکسی از امروز
 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به توزیع بیش از ۸۰ هزار برچسب قیمت جدید میان تاکسی‌دارها گفت: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در سال ۹۷ از شنبه اجرا می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، علیرضا قنادان، مدیرعامل این سازمان از اجرای مصوبه شورای شهر تهران در باره کرایه تاکسی در سال 97 خبر داد و گفت: چاپ و توزیع برچسب‌های جدید روی حدود 80 هزار تاکسی پایتخت آغاز شده و ظرف هفته آتی این مصوبه اجرا خواهد شد. قنادان با بیان اینکه مبنای افزایش کرایه تاکسی‌ها در شهر تهران نرخ اعلام شده در برچسب‌های نصب شده روی تابلوهای خطوط و شیشه جلوی تاکسی‌هاست، گفت: علاوه بر این در خطوطی که پرداخت الکترونیکی موبایلی از سال گذشته با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شده‌ است اعمال نرخ‌های جدید از طریق سامانه مرکزی انجام خواهد شد. مدیر عامل سازمان تاکسیرانی گفت: مصوبه نرخ کرایه تاکسی امسال بر پایه مدل اقتصادی تاکسیرانی و بر پایه محاسبات قیمت تمام‌شده سفر بوده به همین دلیل هم برای شهروندان و هم برای تاکسیرانان به عدالت نزدیک‌تر است. وی تصریح کرد: شهروندان تهرانی برای اطلاع از نرخ‌های سال 97 علاوه بر برچسب‌های کرایه در تاکسی‌ها، تابلوهای خطوط و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی می‌توانند به سایت سازمان تاکسیرانی به آدرس taxi.tehran.ir نیز مراجعه کنند.


پیدا شدن پیکر خلبان سانحه هوایی آسمان
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر خلبان حجت‌الله فولادی و کمک‌‌خلبان کاوه خلیلی سانحه هوایی یاسوج پیدا شده و آماده تحویل به خانواده‌های آنها است. کامروز امینی به ایرنا اظهار داشت: پیکر 12 تن از جان‌باختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج بزودی به خانواده‌‌های آنها تحویل داده می‌شود. وی افزود: نمونه‌برداری و کدگذاری 348 بافت انسانی مجزا از پیکرهای جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج از 29 بهمن سال گذشته تا 9 خرداد امسال انجام شده است. امینی بیان کرد: تاکنون 35 پیکر از جان‌باختگان هواپیمای ATR تحویل خانواده‌ها شده یا آماده تحویل است. وی عنوان کرد: تاکنون و بر اساس اعلام مرکز ژنتیک پزشکی قانونی استان فارس هویت 64 تن از پیکرهای جان‌باختگان این سانحه هوایی مشخص شده ‌است. مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هنوز هیچ اثری از پیکر 2 جانباخته دیگر این سانحه به‌دست نیامده و فاقد کد یا نمونه بافتی احراز هویت شده هستند. امینی با اشاره به احراز فوت همه 66 مسافر و کادر پرواز این هواپیما، اظهار داشت: ضمن هماهنگی با بازپرس ویژه سانحه هوایی و اخذ دستور قضایی، گواهی فوت برای هر یک از مسافران بنا به درخواست خانواده‌‌های آنان صادر و تحویل داده شده است.
 


Page Generated in 0/0054 sec