printlogo


کد خبر: 193779تاریخ: 1397/3/23 00:00
گزارش جنجالی صدای ملکه درباره کمیته امداد
دروغگوان!
محمد رضا رضایی

مجری: بعد از افشاگری ما از توزیع افطاری کمیته امداد، بین مردم فلسطین موجی از خشم همه مردم ایران رو فرا گرفته و همه مردم ایران یکصدا خواستار برکناری حکومت ایران و بازگشت ولیعهد به کشور هستن. خبرنگار ما در همین زمینه مصاحبه ای با چندنفر از ایرانی‌های معترض داشته که می‌بینیم.

خانوم نظرتون در مورد توزیع افطاری بین مردم فلسطین چیه؟
خانوم مصاحبه شونده: خدا خیرشون بده که کمک های مارو به مردم فلسطین رسوندن. والا ما که کار دیگه‌ای از دستمون بر نمیاد.

خبرنگار: دیدید مخاطبین گرامی. این خانوم خیلی صریح گفت که پاسدارا به زور ریختن تو خونشون و هرچی پول و طلا داشته بردن که به فلسطینی ها بدن و این خانوم بیچاره هم از ترس جونش هیچ چیزی نتونسته بگه.
سراغ یه پیرمرد عصا به دست میریم که ظلم رژیم کمرشو خم کرده...
پیرمرد مصاحبه شونده: من واقعا از کمیته امداد گله دارم که چرا درست اطلاع رسانی نمی کنن. من تازه فهمیدم که کمیته امداد برای فلسطین هم کمک جمع میکنه. اگه زودتر میدونستم یه بخشی از کمکای نقدیم رو هم میذاشتم برای فلسطین.

خبرنگار: دیدید که این پدرسوخته‌مون ‌ اِاِ... پدر دلسوخته‌مون از بایکوت رسانه ای و عدم شفافیت کمیته امداد دلش خونه و نگران پولهاییه که رژیم به بهانه کمک به فقرا ازشون می گیره. بهتره از این جوون که از قیافش معلومه با رژیم مشکل داره بپرسیم. جوون نظرت در مورد اقدامات کمیته امداد چیه؟

جوان مصاحبه شونده: آخ گفتین کمیته امداد و داغ دلمو تازه کردین. چند ماه پیش این سلبریتی‌ها و روشنفکرا ازمون پول جمع کردن واسه مردم کرمانشاه ولی حالا فهمیدیم که یه قرونشم به مردم کرمانشاه نرسوندن. بابا خیلی دروغگوان اینا. ای کاش پولمو از همون اول داده بودم کمیته امداد.

خبرنگار: دیدید که این جوون هم خواستار کمک به نیازمندان ایرانه و اعتمادش به سلبریتی‌ها بیشتر از اعتماد به رژیمه! با این تفاسیر کار رژیم دیگه تمومه.

مجری: مرسی از خبرنگار اعزامی. یه بخشی رو در مورد جاذبه‌های فرهنگی تایلند ببینید، دوباره در خدمتتون خواهیم بود.
 


Page Generated in 0/0058 sec