printlogo


کد خبر: 194292تاریخ: 1397/4/3 00:00
اخبار

مشتریانی از لالیگا و بوندسلیگا برای حاج‌صفی و انصاری‌فرد
تیم‌هایی از لالیگا و بوندسلیگا درصدد به خدمت گرفتن کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی هستند. به نقل از رادیو ورزش یونان، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی 2 بازیکنی بودند که در جام‌جهانی توانستند خوش بدرخشند. در حالی که این دو بازیکن الان در روسیه مشغول بازی برای تیم‌ملی ایران هستند، مدیر برنامه‌ این دو بازیکن با چند تیم در حال مذاکره است. تیم‌های اشتوتگارت و آکسبورگ به دنبال به خدمت گرفتن کریم انصاری‌فرد هستند و تحت تاثیر بازی‌های این بازیکن در جام‌جهانی قرار گرفته‌اند. همچنین آلاوس در لالیگا به دنبال جذب احسان حاج‌صفی، مدافع هافبک تیم‌ملی فوتبال ایران است تا برای فصل آینده بتواند این بازیکن را به ترکیب خود اضافه کند. هر دو بازیکن فعلا در تیم المپیاکوس یونان هم‌تیمی هستند.

نخستین بازگشت جام‌جهانی رقم خورد
تیم‌ملی فوتبال سوییس با جبران نتیجه‌ یک بر صفر مقابل صربستان نخستین بازگشت جام‌جهانی ۲۰۱۸ را رقم زد.‌ به نقل از آ.اس، جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه جمعه‌شب شاهد نخستین بازگشت بود. تیم‌ملی فوتبال سوییس در دیدار برابر صربستان در دقایق نخست بازی دروازه‌اش باز شد اما توانست در لحظات پایانی نتیجه‌ را به نفع خود بازگرداند و پیروز شود. سوییس نخستین تیمی است که پس از شکست نتیجه‌ را جبران می‌کند و 3 امتیاز بازی را به دست می‌آورد. الکساندر میتروویچ در ‌دقیقه 5 صربستانی‌ها را پیش انداخت اما گرانیت ژاکا در ‌دقیقه ۵۲ و ژردان شکیری در ‌دقیقه ۹۰ گل‌های سوییس را به ثمر رساندند تا نخستین پیروزی این تیم در جام‌جهانی به دست آید.
پس از گذشت ۲۶ بازی، نخستین بازگشت جام رقم خورد. این بازگشت پس از جام‌جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا دیرترین کام‌بک جام‌جهانی بود. در آن رقابت‌ها پس از ۳۱ بازی کاستاریکا توانست سوئد را در حالی شکست دهد که با یک گل از حریفش عقب بود.
یانی اکستورم در ‌دقیقه ۳۲ سوئد را پیش انداخت اما کاستاریکا به لطف گل‌های راجرر فلورس (‌دقیقه ۷۵) و ارنان  مدفورد (‌دقیقه ۷۸) توانست 2 امتیاز بازی را کسب کند. 
پیش از جام‌جهانی ۹۰، جام‌جهانی ۸۶ مکزیک رقابت‌هایی بود که دیرترین بازگشت را داشت. در این بازی‌ها پس از ۲۴ دیدار نخستین کام‌بک رخ داد. آلمان فدرال در آن سال توانست شکست را برابر اسکاتلند با پیروزی عوض کند و 2 بر یک پیروز شود.
جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به کمترین بازی برای کام‌بک نیاز داشت. این اتفاق در نخستین بازی جام رخ داد و میزبان توانست 3 بر یک کرواسی را شکست دهد.

نیمار محروم می‌شود؟
مهاجم تیم‌ملی فوتبال برزیل ممکن است به علت توهین به داور چند جلسه از همراهی تیمش محروم شود.
به نقل از آ.اس، تیم‌ملی فوتبال برزیل روز جمعه توانست نخستین پیروزی‌اش را در جام‌جهانی ۲۰۱۸ برزیل جشن بگیرد و کاستاریکا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. نیمار گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما رفتار او در این بازی باعث نگرانی مردم کشور و تیمش شد. ستاره برزیلی در این دیدار چند بار به کوئیپرس داور هلندی بازی توهین کرد. تصاویر تلویزیونی نشان داد که مهاجم سلسائو حداقل 3 بار  به زبان پرتغالی به داور توهین کرد. نیمار در این بازی به‌خاطر پرتاب کردن توپ به دلیل عصبانیت توسط داور جریمه شد و کارت زرد دریافت کرد. او بارها در بازی به داوری اعتراض داشت. همچنین هنگام ترک زمین در بین 2 نیمه به داور اعتراض کرد. در رابطه با رفتار نیمار نگرانی وجود دارد چون حرکت این بازیکن یادآور محرومیت لیونل مسی به خاطر توهین به داور در دیدار آرژانتین و شیلی بود. مهاجم آلبی سلسته پارسال به دلیل توهین به داور 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شد اما در نهایت توانست محرومیتش را کاهش دهد. البته نیمار می‌تواند از محرومیت احتمالی فرار کند چون توهین او به زبان پرتغالی بوده و داور به این زبان آشنایی نداشته است. این در حالی بود که توهین مسی به داور به زبان اسپانیایی بود و داور بازی نیز به این زبان تسلط داشت.


Page Generated in 0/0057 sec