printlogo


کد خبر: 194319تاریخ: 1397/4/3 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی
درگذشت حجت‌الاسلام حسینی‌موسوی
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسینی‌موسوی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم پرهیزکار و معلم اخلاق حجت‌الاسلام حاج سیدعلی‌اکبر حسینی‌موسوی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
درگذشت عالم پرهیزکار و معلم اخلاق جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیدعلی‌اکبر حسینی‌موسوی رحمه‌الله‌علیه را به خاندان گرامی و فرزندان محترم و دیگر بازماندگان و نیز به شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. خدمات ارزنده‌ این روحانی با اخلاص
و پرتلاش چه در آموزش‌های سودمند در رسانه‌ ملی و چه در مجلس شورای اسلامی و چه در محیط مسجد و محراب، معرف چهره‌ نورانی یک عالم خدمتگزار و با ابتکار است. از خداوند متعال علو درجات آن مرحوم و رحمت و مغفرت الهی برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان‌شان مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
2 تیر 97

رئیس‌جمهور آمریکا  نامتعادل و ترسو است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رئیس‌جمهور آمریکا چهره‌ای نامتعادل و ترسو است که سعی دارد با رویکرد تاجرمآبانه و فضاسازی‌های کاذب از قبیل ایران‌هراسی، مطامع مالی و اقتصادی خود را در منطقه دنبال کند. مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه به ریاست آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی و با حضور اعضای این مجمع تشکیل جلسه داد. آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینگونه رفتارهای غیرمعقول در قبال معاهدات بین‌المللی، اعتبار این کشور را بیش از پیش مخدوش کرده و موجب بی‌اعتمادی جهانیان به آمریکا شده است. آیت الله ‌شاهرودی افزود: ملت ایران در بصیرت و هوشیاری بی‌نظیر هستند و بی‌تردید با روحیه مقاومت و ایستادگی بر ارزش‌های خود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، ترامپ را مانند اسلاف وی با شکست مواجه می‌کند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وحدت و تبعیت از رهبری و تلاش شبانه‌روزی را وظیفه مهم مسؤولان کشور در شرایط کنونی دانست و افزود: راه مقابله با شیطنت‌های دشمنان، انسجام و هم‌افزایی، رصد دقیق شرایط، هوشیاری در قبال توطئه‌ها و اهتمام هرچه بیشتر بر ارائه خدمت به مردم عزیز بویژه حل معضلات و مشکلات اقتصادی و معیشتی است. در ادامه این جلسه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارائه گزارشی از فعالیت کمیسیون‌های مجمع و هیأت‌ عالی نظارت، از برنامه‌ریزی برای تدوین و پیشنهاد 8 عنوان سیاست‌های کلی در دوره فعلی مجمع خبر داد و افزود: در بحث نظارت بر سیاست‌های کلی به عنوان وظیفه‌ای که از سوی رهبر معظم انقلاب به مجمع تشخیص مصلحت محول شده است، هیأت عالی نظارت در گام اول با لحاظ اولویت‌های موجود، نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را تصویب کرده و طی 8 جلسه تاکنون، این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

سردار دایی‌پور در سوریه به شهادت رسید
سردار سرتیپ دوم پاسدار شاهرخ دایی‌پور از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع‌مقدس‌، حین عملیات مستشاری در شهر بوکمال سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار شهید شاهرخ دایی‌پور از جانبازان سرفراز دوران دفاع‌مقدس بود که فرماندهی یگان ضد زره صف، فرماندهی توپخانه و ادوات منطقه غرب، مربیگری موشک تاو و ضد زره،عضویت در هیأت علمی دافوس سپاه و قهرمانی در رشته‌های کشتی و غواصی در نیروهای مسلح را در کارنامه داشت.
 


Page Generated in 0/0053 sec