printlogo


کد خبر: 194340تاریخ: 1397/4/4 00:00
اخبار

بیرانوند بهترین دروازه‌بان جام از نگاه گاردین
 سنگربان بلندبالای تیم‌ملی فوتبال ایران در بین ۱۱ بازیکن منتخب جام از سوی گاردین قرار گرفت.
با وجود آنکه انتقادهای زیادی از علیرضا بیرانوند قبل از آغاز جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه وجود داشت اما کارلوس کی‌روش باز هم به او اعتماد کرد. بیرانوند در 2 بازی مراکش و اسپانیا عملکرد خوبی از خود نشان داد و تنها یک گل دریافت کرد که اصلا نقشی در آن نداشت.
روزنامه گاردین به انتخاب ۱۱ بازیکن منتخب جام تا روز دهم پرداخت و بیرانوند را به عنوان بهترین دروازه‌بان معرفی کرد.
سنگربان تیم‌ملی ایران و پرسپولیس اگر بتواند به درخشش خود ادامه دهد شانس بالایی برای حضور در یک تیم اروپایی خواهد داشت و خبرهایی درباره علاقه کلوپ به جذب او به گوش می‌رسد.

2 طلای بوکسورهای ایران در تورنمنت مغولستان
بوکسورهای ایران توانستند در تورنمنت بین‌المللی اولان باتور مغولستان 2 مدال طلا را در اوزان 49 و 75 کیلوگرم کسب کنند. تورنمنت بین‌المللی بوکس «اولان‌باتور» مغولستان از چهارشنبه 30 خردادماه 1397 با حضور 12 تیم آغاز شد و روز یکشنبه به پایان رسید. تیم‌ملی ایران نیز با 3 بوکسور در این تورنمنت شرکت کرده بود که دو طلا حاصل کار آنها بود. در روز پایانی این مسابقات، ابتدا امید احمدی‌صفا نماینده وزن 49 کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود نماینده مغولستان را شکست داد و روز پنجشنبه با شکست حریفی از چین راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. او در این مرحله نیز با شکست بوکسور قزاقستانی به فینال مسابقات راه یافت و توانست روز یکشنبه با شکست نماینده هندوستان به مدال طلا دست پیدا کند. دومین نماینده ایران در مبارزات روز یکشنبه نیز شاهین موسوی در  وزن 75 کیلوگرم بود که در نخستین گام نماینده کره‌جنوبی  را شکست داد. او در دومین دیدار نماینده کشور میزبان (مغولستان) را شکست داد و روز شنبه نیز حریف هندی را شکست داده و راهی فینال شد. موسوی روز گذشته در مبارزه فینال نماینده تایلند را شکست داد و به مدال طلای این وزن رسید. اما سجاد کاظم‌زاده، بوکسور وزن 69 کیلوگرم ایران در مبارزه دوم خود مقابل بوکسور مغولستانی شکست خورده و از دور رقابت‌ها کنار رفته بود. هدایت تیم‌ملی بوکس ایران در این مسابقات را اکبر احدی به عنوان سرمربی و علی مظاهری به عنوان مربی در اختیار داشتند.

اظهار نظر عجیب بازیکن کرواسی درباره مسی
زننده گل نخست کرواسی برابر تیم‌ملی فوتبال آرژانتین اظهار نظر جالبی را درباره مسی بر زبان آورد. به نقل از اسکای اسپورت، تیم‌ملی فوتبال کرواسی توانست در دیداری حساس برابر تیم‌ملی فوتبال آرژانتین با نتیجه‌ 3 بر صفر به پیروزی برسد تا صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند. ریبیچ، زننده گل نخست کرواسی برابر  تیم‌ملی فوتبال آرژانتین اظهار نظر جالبی را بر زبان آورد. او گفت‌: قصد داشتم بعد از بازی پیراهن لیونل مسی را بگیرم تا آن را به دوستم که بسیار او را دوست دارم هدیه دهم اما آرژانتین نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و به همین خاطر هم ترجیح دادم پیراهن مسی را نگیرم.

داور دیدار ایران و پرتغال مشخص شد
داور پاراگوئه‌ای دیدار ایران و پرتغال را قضاوت خواهد کرد. انریکه کاسارس، داور پاراگوئه‌ای به عنوان داور دیدار ایران و پرتغال انتخاب شد. ادواردو کاردوسو و خوان سوریا هم کاسارس را در این بازی کمک خواهند کرد. کاسارس که دیدار روسیه و مصر را از دور دوم سوت‌زده بود، دیدار ایران و پرتغال دومین قضاوتش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه
خواهد بود.


Page Generated in 0/0059 sec