printlogo


کد خبر: 194875تاریخ: 1397/4/13 00:00
اخبار

مارادونا دست‌بردار راموس و بلاتر نیست
اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر به انتقاد از سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا پرداخت و درباره سرخیو راموس هم سخن به میان آورد. به نقل از  Elsport، دیگو مارادونا عادت دارد هر چند وقت یک بار اظهار نظرهای جنجالی و حاشیه‌‌سازی داشته باشد. او بار دیگر به انتقاد از سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا پرداخت و درباره سرخیو راموس هم سخن گفت. ال دیگو درباره راموس گفت‌: من خواستار محرومیت 2 ساله برای سرخیو راموس به خاطر خطای عمدی روی محمد صلاح هستم. اگر بازیکنی از بارسلونا چنین خطایی را مرتکب می‌شد قطعا فیفا او را جریمه می‌کرد اما رئال‌مادرید تیمی بسیار قوی و پرنفوذ در اروپاست.مارادونا بار دیگر به انتقاد از  رئیس سابق فیفا نیز پرداخت و گفت‌: دادن میزبانی جام جهانی در یک شب به روسیه و قطر مشکلات جدی‌ای را به‌وجود آورد. بلاتر یک دزد است. مارادونا اصلا رابطه خوبی با رئیس سابق فیفا ندارد و بارها به انتقاد از  او پرداخته است اما اسطوره فوتبال آرژانتین با اینفانتینو، رئیس کنونی فیفا رابطه بسیار خوبی دارد و بارها به ستایش از او پرداخته است.

واکنش رسمی باشگاه رئال به جذب نیمار
باشگاه رئال‌مادرید رسما به جذب نیمار واکنش نشان داد. نیمار بازیکنی است که از او به عنوان هدف نخست رئال‌مادرید در فصل جابه‌جایی تابستانی سخن به میان می‌آید. روز دوشنبه از پیشنهاد 310 میلیون یورویی رئال برای جذب نیمار سخن به میان آمد تا جایی که یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی تاکید کرد رئال با پیشنهاد 7 ساله و حقوق سالانه 45 میلیون یورو به دنبال جذب نیمار است اما باشگاه رئال‌مادرید رسما این خبر را تکذیب کرد. رئال‌مادرید در بیانیه‌ای تعجب خود را از نشر اخبار دروغ اعلام و تاکید کرد که هیچ پیشنهادی به نیمار نداده است. نیمار تابستان سال قبل با 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و پیراهن پاری ‌سن‌ ژرمن را بر تن کرد. این بازیکن برزیلی نتوانست عملکرد خوبی در پاری‌‌سن‌ژرمن از خود نشان دهد و همین باعث شده خبرهای زیادی درباره جدایی او از این تیم فرانسوی و بازگشت به رقابت‌های لالیگا به گوش برسد. نیمار تیم‌‌‌ملی فوتبال برزیل را در جام جهانی 2018 روسیه همراهی می‌کند و توانسته عملکرد خوبی در این رقابت بزرگ از خود نشان دهد.

سروش رفیعی در راه کرواسی
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات این تیم در کرواسی اضافه می‌شود.سروش رفیعی که پس از یک نیم‌فصل بازی برای پرسپولیس به قطر رفته بود، حالا با مذاکراتی که با پرسپولیسی‌ها داشته قرار است به اردوی این تیم در کرواسی ملحق شود. طبق برنامه این بازیکن در 2 روز آینده به کرواسی سفر می‌کند تا تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کند. در ادامه و پس از بازگشت پرسپولیس به تهران مذاکراتی انجام خواهد شد تا با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل‌‌وانتقالات، رفیعی نیم‌فصل اول را در یکی از تیم‌های تهرانی بازی کند. با توجه به مذاکرات انجام شده، احتمال پیوستن رفیعی به پیکان زیاد است.


Page Generated in 0/0062 sec