printlogo


کد خبر: 195121تاریخ: 1397/4/19 00:00
شوک دوباره PSG به بارسا
این بار کوتینیو

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی 270 میلیون یورویی برای جذب کوتینیو به ایجنت این بازیکن ارائه داده است.
سال گذشته در چنین روزهایی بود که شایعات جدایی نیمار از بارسا و پیوستن او به پی‌اس‌جی، نقل محافل اروپایی بود و در نهایت این انتقال با پرداخت بند فسخ 222 میلیون یورویی نیمار صورت گرفت تا بارسلونا در آن مقطع، با بحرانی ناخواسته مواجه شود.
حال موندودپورتیوو خبر از پیشنهاد 270 میلیون یورویی پی‌اس‌جی برای جذب کوتینیو، دیگر ستاره برزیلی بارسا داده است. کوتینیو زمستان گذشته با 160 میلیون یورو از لیورپول به بارسا پیوست در حالی که در همان مقطع، پیشنهادی جدی از پی‌اس‌جی داشت.
گویا اصرار نیمار برای جذب کوتینیو باعث شده مسؤولان باشگاه پاریسی، تلاش دوباره‌ای را برای جذب کوتینیو آغاز کنند. هنوز این پیشنهاد به صورت رسمی به دست مسؤولان بارسا نرسیده و کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های ایرانی کوتینیو این موضوع را به اطلاع باشگاه بارسلونا رسانده است.
واکنش بارسایی‌ها طبیعتا مخالفت با این پیشنهاد بوده و عنوان کرده‌اند که اگر قصد جذب کوتینیو را دارند، باید 400 میلیون یورو (رقم فسخ قرارداد او را) پرداخت کنند.
کوتینیو در نیم‌فصل دوم لالیگا و نیز در کوپا دل ری، عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد خرید کاملا مناسبی برای بارسلونا بوده است. او در جام‌جهانی، 2 گل برای برزیل زد و یک پاس گل نیز داد.


Page Generated in 0/0072 sec