printlogo


کد خبر: 195419تاریخ: 1397/4/25 00:00
اخبار

تیم ملی فرانسه با پیروزی 4 بر 2 مقابل کرواسی قهرمان جام‌جهانی 2018 روسیه شد
جام خروس‌نشان
تیم‌ملی فوتبال فرانسه درحالی با برتری برابر کرواسی به عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام‌جهانی دست پیدا کرد که پس از 20 سال این عنوان را به خود اختصاص داد. دیدار فینال بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال جام بین تیم‌های فرانسه و کرواسی در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار شد که در پایان فرانسه به برتری ۴ بر ۲ دست یافت. سرمربی تیم‌ملی فرانسه توانست ضمن قهرمانی با این تیم در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به سومین سرمربی و بازیکنی تبدیل شود که توانسته با یک تیم قهرمان جهان شود. دیدیه دشان پس از فرانتس بکن باوئر و ماریو زاگالو سومین فردی شد که توانست علاوه بر قهرمانی جهان به عنوان بازیکن به عنوان سرمربی نیز قهرمان جام‌جهانی شود. از سوی دیگر، مهاجم تیم‌ملی فرانسه به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر کرواسی در فینال جام‌جهانی انتخاب شد. آنتوان گریزمان مهاجم تیم‌ملی فرانسه توانست عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر کرواسی در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کسب کند. گریزمان در این دیدار یکی از ۴ گل خروس‌ها را مقابل کروات‌ها به ثمر رساند. با توجه به این نتیجه، هری کین آقای گل جام‌جهانی شد. مهاجم تیم‌ملی انگلیس با ۶ گل‌زده به عنوان آقای گل جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد. بعد از پایان جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، هری کین مهاجم تیم‌ملی انگلیس با ۶ گل‌زده به عنوان آقای گل این دوره از رقابت‌ها معرفی شد. پیش‌تر، گری لینه‌کر به عنوان نخستین انگلیسی در سال ۱۹۸۶ آقای گل شده بود که توانست ۶ گل به ثمر برساند. این نخستین حضور هری کین در جام‌جهانی بود که توانست با ۶ گل ‌زده این دوره را به پایان ببرد. در دوره قبل، خامس رودریگز از کلمبیا با ۶ گل‌زده آقای گل شده بود.


مصری‌ها بی‌خیال جذب کی‌روش شدند
فدراسیون فوتبال مصر از جذب کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران منصرف شد. به نقل از بوابه الاهرام، تیم‌ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی‌روش توانست در جام‌جهانی 2018 روسیه انتظارات را برآورده کند و نتایج خوبی به دست آورد. عملکرد خوب تیم‌ملی فوتبال ایران در روسیه باعث شده چند تیم به جذب سرمربی این تیم علاقه نشان دهند. یکی از تیم‌هایی که خبرهای زیادی درباره احتمال حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت این تیم به گوش می‌رسید تیم‌ملی فوتبال مصر بود. یک منبع نزدیک به فدراسیون فوتبال مصر در گفت‌وگویی که با روزنامه بوابه الاهرام داشت، تاکید کرد فدراسیون فوتبال مصر بی‌خیال جذب سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران شده است. او مدعی شد خود کی‌روش موافق حضور در نیمکت مصر بود اما چون فدراسیون فوتبال ایران او را می‌خواست در نهایت در این تیم ماندنی شد. تیم‌‌‌ملی فوتبال مصر عملکردی ناامید‌کننده در جام‌جهانی 2018 روسیه داشت تا جایی که در هر 3 دیدار خود تن به شکست داد.

سامپائولی از کار برکنار شد
فدراسیون فوتبال آرژانتین با پرداخت 2 میلیون دلار به سامپائولی قرارداد او را فسخ کرد. تیم‌ملی فوتبال آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکردی ناامید‌کننده از خود نشان داد. آلبی سلسته که با خوش‌شانسی از مرحله گروهی صعود کرد در یک‌هشتم نهایی برابر فرانسه تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد. فدراسیون فوتبال آرژانتین که با سامپائولی قرارداد بلندمدت بسته بود بعد از جام‌جهانی به حمایت از این مربی پرداخت و تاکید کرد او به کار خود ادامه می‌دهد اما انتقادهای زیاد کار دست سامپائولی داد و سرانجام رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم گرفت این مربی باتجربه را از کار برکنار کند. رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین پیشنهاد هدایت تیم زیر ۲۰ سال را به سامپائولی داد که این مربی رد کرد و در نهایت با دریافت ۲ میلیون دلار راضی شد به همکاری خود پایان دهد.

افشاگری جالب درباره کریستیانو رونالدو
شبکه تلویزیونی پریمو اسپورت دست به افشاگری جالبی درباره رونالدو زد تا جایی که اعلام کرد خورخه‌مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو قبل از اینکه او راهی یوونتوس شود این بازیکن را با توجه به رابطه بسیار خوبی که با آنچلوتی داشت به ناپولی معرفی کرد اما رئیس این باشگاه توان پرداخت حقوق نجومی این بازیکن پرتغالی را نداشت و به همین خاطر رونالدو راهی یوونتوس شد. رونالدو با حضور در ناپولی می‌توانست بار دیگر یاد و خاطر دیگو مارادونا را در این تیم زنده کند و آنها را به قهرمانی در سری A برساند.

 


Page Generated in 0/0065 sec