printlogo


کد خبر: 195673تاریخ: 1397/4/30 00:00
اخبار

سارق روح با کارگردانی دیگر
احمد معظمی که کارگردانی فصل نخست سریال «سارق روح» را به عهده داشت، مشغول تولید سریال «مرگ خاموش» است و با شرایط به‌وجود آمده کارگردانی فصل دوم به شخص دیگری سپرده خواهد شد. به گزارش فارس، فصل دوم سریال «سارق روح» در حالی قرار است به تولید برسد که این احتمال می‌رود کارگردانی آن به فرد دیگری سپرده شود. احمد معظمی که کارگردانی فصل نخست از این سریال را به عهده داشت، مشغول تولید سریال «مرگ خاموش» است و بعد از پایان تصویربرداری این سریال می‌تواند گروه تولید سارق روح را همراهی کند، از طرفی مرگ خاموش سریالی ۱۰۰ قسمتی است و با شرایط به‌وجود آمده بعید است معظمی بتواند ادامه کارگردانی سارق روح را به عهده داشته باشد. هومان فاضل و گروهی از نویسندگان این روزها مشغول نگارش این سریال هستند. بازیگران و گروه محتوایی «سارق روح» در فصل 2 مشابه فصل نخست آن است. با این تفاوت که علاوه بر موضوع فرقه‌ها، آسیب‌های اجتماعی که تا به حال کمتر به آنها پرداخته شده و همچنین موضوع‌های جدیدی نیز به قصه اضافه شده است.


«جشن دلتنگی» و «فِراری» در شبکه نمایش خانگی
شورای پروانه ساخت خانگی با ساخت یک فیلمنامه موافقت کرد. همچنین پروانه نمایش فیلم‌های «جشن دلتنگی»، «رفتن» و «فراری» صادر شد. به گزارش «وطن امروز»، بر اساس جلسه اخیر شورای پروانه ساخت خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلمنامه «مثل یک سرباز» به تهیه‌کنندگی فاطمه عبدالمحمدی و کارگردانی علیرضا مفتخری‌مظاهری موافقت به عمل آمد.  در این جلسه برای عناوین سینمایی ایرانی، «جشن دلتنگی» به تهیه‌کنندگی سیدعلی قائم‌مقامی و کارگردانی پوریا آذربایجانی، «رفتن» به تهیه‌کنندگی جمشید محمودی و کارگردانی نوید محمودی، «تگرگ و آفتاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا کریمی و «فراری» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری و کارگردانی علیرضا داوودنژاد پروانه نمایش خانگی صادر شد. در جلسه شورای پروانه نمایش خانگی با عرضه 8 عنوان فیلم خارجی، 2 عنوان فیلم مستند و آموزشی و 2 عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره‌ها نیز موافقت به عمل آمد.


اکران فیلم جدید تارانتینو جلو افتاد
اکران فیلم جدید تارانتینو که با بازی برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو ساخته می‌شود، اندکی زود شروع می‌شود تا از تعطیلات تابستانی بیشترین بهره را ببرد. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در عین حال که در پنجاهمین سال کشته شدن شارون تیت اکران می‌شود، اندکی زودتر از تاریخ اعلام شده قبلی به نمایش درمی‌آید تا از تعطیلات تابستانی بیشترین استفاده را ببرد. این فیلم که درباره ماجرای چارلز مانسون و گروه پیروان وی ساخته می‌شود ۲ هفته جلوتر از زمانی که پیش‌تر اعلام شده بود راهی سینماها می‌شود. در حالی که سونی پیش‌تر اعلام کرده بود این فیلم که با بازی لئوناردو دی کاپریو و برد پیت اکنون در دست فیلمبرداری است ۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران می‌شود که دقیقا روز کشته شدن شارون تیت و دوستانش به دست فرقه مانسون است، اکنون اعلام شده فیلم 2 هفته زودتر از ۲۶ جولای روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود. این کمپانی اعلام کرده در عین حال که بزرگداشت پنجاهمین سال به قتل رسیدن شارون تیت مد نظر آنها بوده اما تعطیلات تابستانی نیز به این ترتیب بیشتر پوشش داده می‌شود. تارانتینو فیلمنامه این فیلم را نوشته و خودش کارگردانی آن را انجام می‌دهد. 2 نقش اصلی فیلم شامل ریک دالتون که ستاره‌ سابق فیلم‌های وسترن تلویزیونی بود توسط دی کاپریو و کلیف بوت همراه طولانی مدت وی توسط برد پیت اجرا می‌شوند که همسایه ریک شارون تیت بود. این فیلم نهمین فیلم تارانتینو و نخستین فیلم او پس از «داستان عامه‌پسند» است که کمپانی واینستین تهیه‌کننده آن نیست.
 


Page Generated in 0/0063 sec