printlogo


کد خبر: 195677تاریخ: 1397/4/30 00:00
وحید امیری می‌ماند یا می‌رود؟
مورد خاص وحید و پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌‌های مدیر برنامه‌‌های هافبک تیم‌ملی واکنش نشان داد.
به گزارش مهر، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره حضور و پیشنهادات وحید امیری اظهار داشت: با توجه به اینکه طی روزهای گذشته چندین جلسه درباره تمدید قرارداد وحید امیری با وکیل وی برگزار کردیم و آخرین جلسه آن بعدازظهر روز چهارشنبه انجام شد، همه پیشنهادات وحید امیری از سوی آقای گرشاسبی مورد قبول واقع شد.
وی افزود: قرار بود وحید امیری پنجشنبه در باشگاه حضور یابد و آخرین مراحل قرارداد خود را انجام دهد که این اتفاق نیفتاد و در کمال تعجب با مصاحبه وکیل وحید امیری در خبرگزاری‌ها مبنی بر اینکه امیری منتظر جواب باشگاه است، مواجه شدیم که باعث تعجب بیشتر ما شد.
خمارلو تصریح کرد: این مصاحبه تعجب ما را برانگیخت چون به ایشان گفته بودیم شرایط و پیشنهادات وی مورد قبول باشگاه واقع شده است و هم‌اکنون نیز منتظر وحید امیری هستیم تا وی بتواند پس از ثبت قرارداد، در پرسپولیس بازی کند.
ادعای رئیس باشگاه ترابوزان اسپور
در همین حال رئیس باشگاه ترابوزان اسپور از توافق نهایی با هافبک ملی‌پوش پرسپولیس خبر داد.
به گزارش  سایت «فاناتیک» ترکیه، هاچیصالی اوغلو، رئیس باشگاه ترابوزان اسپور با بیان اینکه با وحید امیری، هافبک ایرانی به توافق رسیده‌اند، گفت: ما پس از تست‌های پزشکی آخرین جلسه‌مان را با امیری برگزار خواهیم کرد. تیم در تاریخ 24 جولای (2 مرداد) به ترکیه بازمی‌گردد و امیری از این تاریخ با تیم کارش را آغاز خواهد کرد.
وی افزود: امیری، بازیکن ثابت تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی 2018 روسیه و یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس در تمام بازی‌های فصل گذشته بود. ما برای جذب او هیچ مبلغی را به باشگاه ایرانی پرداخت نکرده‌ایم و او به عنوان بازیکن آزاد به ما ملحق می‌شود.


Page Generated in 0/0067 sec