printlogo


کد خبر: 195717تاریخ: 1397/4/30 00:00
کوتاه و گویا

همزمان با نشست مشترک معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی سازمان مدیریت پسماند با نمایندگان فرمانداری‌‌های شهرستان ری و اسلامشهر، مصوبات چهل‌وچهارمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان تهران با محوریت ساماندهی خاک‌ها و نخاله‌‌های ساختمانی  تخلیه شده در بزرگراه‌‌های حریم استان تهران بررسی شد.
ویژه‌‌برنامه «با کریمان» به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت با اجرای برنامه‌های متنوع به مدت ۱۰ شب در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود. این برنامه‌ها از یکشنبه ۲۴ تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز شده و تا سالروز میلاد امام رضا(ع) هر روز از ساعت ۱۷ تا اذان مغرب برگزار می‌شود.
کتاب «راه نشان» با موضوع دوران بلوغ و سن تکلیف و با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب، برای استفاده دانش‌آموزان دوره‌‌های اول و دوم متوسطه و مربیان پرورشی، توسط اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران منتشر شد.
علیرضا صادق‌پور، دبیر علمی پنجمین کنگره منطقه‌ای شمال ایران و چهاردهمین سمینار ارتوپدی شاخه آذربایجان با اشاره به کاهش جراحی تعویض مفصل در بیمارستان‌های دولتی، گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت طی ۴ سال گذشته این عمل جراحی زیاد انجام می‌گرفت.
مهدی ایزدی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست شورای اداری بنیاد شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه متوسط نرخ بیکاری جامعه ایثارگری در کشور 4 درصد است، گفت: شهرک‌های صنعتی، قطب‌های گلخانه‌ای، کشاورزی و پرورش دام و طیور فرصت خوبی برای رفع معضل بیکاری در بین جامعه ایثارگری هستند.
امیر رشیدی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 10 تهران از اتخاذ راهکارها و اجرای تمهیدات مناسب برای صرفه‌جویی در مصارف آبیاری فضای سبز خبر داد.
سیدیاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی در پی اخبار واصله و به منظور کنترل بازار با حضور در خیابان امین‌حضور به بررسی وضعیت تخلفات در عرضه لوازم خانگی پرداخت. وی افزود: هدف ما امروز نیز در راستای اجرای مصوبات ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کلی کالا‌های وارداتی با نرخ رسمی مصوب و تولید‌کنندگان دریافت‌کننده ارز دولتی برای تولید و ارائه محصول به بازار و پیگیری عرضه کالاهای وارداتی با نرخ ارز دولتی و جلوگیری از احتکار و اختفای کالاها به منظور آرامش بازار است.


Page Generated in 0/0227 sec