printlogo


کد خبر: 197128تاریخ: 1397/5/25 00:00
اخبار

بررسی راهکار ارزان شدن ارز در سری جدید «360 درجه»
اولین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی «360 درجه» جمعه 26 مرداد به اثرگذاری سیاست‌های جدید ارزی دولت و راهکارهای حل این مشکل اقتصادی می‌پردازد.
به‌ گزارش «وطن‌امروز»، بالا رفتن لحظه‌ای قیمت ارز و بویژه دلار در ماه‌های اخیر سبب شد در نهایت دولت سیاست‌های ارزی جدیدی را برای ایجاد آرامش و ثبات در بازار اتخاذ کند. این سیاست‌های ارزی جدید هفته گذشته ابلاغ و اجرایی شد اما با این وجود، هنوز هم قیمت دلار حوالی 10 هزار تومان می‌چرخد. این قسمت از برنامه «360 درجه» ضمن بررسی آینده اقتصاد ارزی کشور و اثرگذاری تصمیمات دولت بر آن، راهکارهای برون‌رفت از این معضل را از نگاه کارشناسان مورد بررسی قرار می‌دهد. «360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود.
«360 درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.


محمد عبادی، دوبلور پیشکسوت درگذشت
محمد عبادی، دوبلور تلویزیون و سینما شامگاه ۲۳ مردادماه درگذشت. به گزارش «وطن‌امروز»، محمد عبادی، دوبلور پیشکسوت که از مدتی پیش در بیمارستان فیروزگر بستری بود، به دلیل ایست قلبی درگذشت. وی در این مدت در بخش ‌آی‌سی‌یو بستری بود و به گفته همسرش، سه‌شنبه‌شب ۲۳ مرداد درگذشت. توانایی او در آفرینش تیپ‌هایی همچون بوشوگ در (لوک خوش‌شانس) و تسوکه در (سفرهای میتی کومان) بود که از جمله نقش‌های بارز کارتونی و به یادماندنی عبادی است. او علاوه بر این در دوبله بسیاری از آثار شناخته‌شده تلویزیونی از جمله «ناوارو»، «جنگجویان کوهستان»، «کارآگاه و رکس» و «شرلوک هلمز» حضور پیدا کرده بود.

انتخاب دبیران علمی جشنواره شعر و داستان جوان سوره
سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی، سرپرست معاونت هنری حوزه هنری، دبیران علمی 2 بخش شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره را تعیین کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی، سرپرست هنری حوزه هنری طی حکمی محمدجواد شرافت و محمدرضا شرفی‌خبوشان را به ترتیب به عنوان دبیران علمی بخش شعر و داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره منصوب کرد. شرافت برگزیده جشنواره ادبی به عنوان دبیر محافل و کنگره‌‌های ادبی و دبیر انجمن شعر طلاب دوره اول میان اصحاب قلم شناخته می‌شود. محمدرضا شرفی‌خبوشان نیز نویسنده و شاعری است که سال گذشته به‌واسطه نگارش رمان «بی‌کتابی» برگزیده جایزه ادبی جلال آل‌احمد شد.


»بروس لی» تارانتینو پیدا شد!
کوئنتین تارانتینو برای ساخت فیلم جدیدش که تصویری از هالیوود ۵۰ سال پیش است، نیاز به شخصیت «بروس لی» داشت و اکنون مایک موه را برای ایفای نقش وی انتخاب کرده است. به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در فیلم «روزی روزگاری هالیوود» مایک موه در نقش «بروس لی» ظاهر می‌شود. مایک موه که بتازگی به صورت آنلاین ادای دینی به بروس لی فقید کرده و یاد او را در چهل‌وپنجمین سالگرد درگذشتش گرامی داشته است، در نقش این استاد کونگ‌فو در فیلم جدید تارانتینو جلوی دوربین می‌رود. وی ماه پیش در شمار بازیگران این فیلم معرفی شد اما نقش او به صورت رسمی اعلام نشده بود و اکنون روشن شده او قرار است در نقش لی ظاهر شود. خبر حضور شخصیت بروس‌لی و اینکه چه بازیگری نقش او را در فیلم «روزی روزگاری هالیوود» بازی می‌کند، موجب هیجان علاقه‌مندان وی شده است. تارانتینو از شیفتگان لی است و یاد او را در برخی فیلم‌هایش زنده کرده است. از جمله اوما تورمن در فیلم «بیل را بکش» با لباس زردی مشابه لباس بروس لی ظاهر شده است.


Page Generated in 0/0058 sec