printlogo


کد خبر: 197587تاریخ: 1397/6/4 00:00
اخبار

سهراب مرادی: شکستن رکورد یک‌ضرب جهان برایم مهم بود
قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت برایم مهم شکستن رکورد یک‌ضرب جهان بود و توانستم به خواسته‌ام برسم. سهراب مرادی درباره رکوردشکنی ای که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ داشت، گفت: 7 ماه تمرینات شبانه‌روزی‌ام به بار نشست. من بارها در تمرینات رکورد جهان را زده بودم و اگر با اعتماد به نفس وزنه زدم به این دلیل بود که بارها این رکورد را در تمرینات تکرار کرده بودم. رکوردهای دوضرب و مجموع جهان دست خودم بود اما می‌خواستم آنها را دوباره ارتقا دهم که نشد. البته برای من مهم شکستن رکورد یک‌ضرب بود که فکر می‌کنم حدود ۲۰ سال پیش این رکورد ثبت شده بود و خدا را شکر توانستم آن را هم به نام خود ثبت کنم. فکر می‌کنم پس از شکستن رکورد یک‌ضرب جهان تمرکزم را از دست دادم و کمی راضی شده بودم. ان‌شاءالله در مسابقات جهانی جبران می‌کنم. مرادی درباره اوت شدن کیانوش رستمی نیز بیان کرد: من حواسم روی وزنه‌های خودم بود و اصلا متوجه نشدم کیانوش چه کار کرد. به هر حال او وزنه‌بردار بزرگی است و باید به او احترام گذاشت. ان‌شاءالله در مسابقه‌های بعدی بهتر کار می‌کند. قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در پاسخ به این پرسش که در وزن جدید هم به فکر ثبت رکوردهای جهانی هست یا خیر، تاکید کرد: پرونده ۹۴ کیلوگرم بسته شد، حالا باید ببینیم در وزن ۹۶ کیلوگرم رکوردها به چه صورت است. 2 ماه دیگر مسابقه‌های جهانی را داریم و آنجا مشخص خواهد شد. او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در حرکت دوضرب رئیس فدراسیون پشت صحنه به او چه چیزی گفت، بیان کرد که به من گفت محکم باشم و بجنگم.

بازگشت عجیب و غریب تیم فوتبال امید به ایران!
اعضای تیم‌ملی فوتبال امید ایران به صورت گروهی به کشور بازمی‌گردند. به دلیل عدم تهیه بلیت هواپیما برای کاروان تیم امید ایران، اعضای ٣٥ نفره این تیم برای بازگشت به کشور دچار مشکل شدند. طبق تصمیم گرفته‌شده، کاروان امید در قالب گروه‌های ٧ نفره باید به کشور بازگردند. جمعه شب نخستین‌ گروه 7 نفره راهی فرودگاه جاکارتا شد و صبح شنبه نیز یک گروه 8 نفره دیگر به فرودگاه رفتند تا راهی ایران شوند. از میان اعضای کادر فنی سهراب بختیاری‌زاده و رضا شاهرودی زودتر به ایران بازگشتند اما کرانچار و حمید استیلی در آخرین گروه راهی ایران خواهند شد.

هشدار به السد و الدحیل قبل از رویارویی با سرخابی‌ها
رسانه‌های قطری قبل از رویارویی السد و الدحیل با تیم‌های پرسپولیس و استقلال توصیه‌ای به 2 نماینده خود داشتند. 2 تیم قطری السد و الدحیل به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده‌اند. آنها در این مرحله باید به مصاف نماینده‌های فوتبال ایران بروند. السد در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود و الدحیل هم در ورزشگاه خانگی خود از پرسپولیس پذیرایی می‌کند. رسانه‌های قطری قبل از این رویارویی‌های بزرگ به 2 تیم الدحیل و السد هشدار دادند. روزنامه الرای نوشت: السد و الدحیل اگر می‌خواهند به دور بعد راه پیدا کنند در درجه نخست باید با نهایت تمرکز به میدان بروند و در درجه دوم هم مهاجمان تمام‌کننده 2 تیم مثل بغداد بونجاح و یوسف العربی از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند استفاده کنند و دروازه‌ حریف را باز کنند. در ادامه گزارش الرای آمده است: هم السد و هم الدحیل کار سختی برای صعود به دور بعد دارند، چرا که باید برابر تیم‌های قدرتمندی بازی کنند. السد و الدحیل در دیدار اخیر خود در لیگ ستارگان قطر به تساوی دست پیدا کردند و مهاجمان فرصت‌های زیادی را از دست دادند اما برابر تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال باید از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را ببرند.

فوتسال ایران با روسیه و برزیل هم‌گروه شد
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های فوتسال المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین برگزار شد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابت‌های فوتسال المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین از ۱۵ تا ۲۶ مهرماه با حضور ۱۰ تیم در بوئنوس‌آیرس برگزار می‌شود. مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جوانان المپیک بوئنوس‌آیرس دیروز صبح برگزار شد. تیم‌‌‌ملی فوتسال جوانان کشورمان در گروه B این مسابقات با تیم‌های برزیل، روسیه، جزایر سلیمان و کارستاریکا هم‌گروه شد.
قرعه‌کشی این مسابقات به شرح زیر است:
گروه A: آرژانتین، مصر، پاناما، عراق و اسلواکی
گروه B: ایران، جزایر سلیمان، کاستاریکا، روسیه و برزیل
 


Page Generated in 0/0067 sec