printlogo


کد خبر: 197675تاریخ: 1397/6/6 00:00
کوتاه و گویا


 در راستای تحقق شعار «شهر زیست‌پذیر، شهروند مشارکت‌پذیر» و همچنین مسؤولیت اجتماعی سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران پویش «یه لقمه مهربونی» به منظور اطعام نیازمندان و کارتن‌خواب‌‌های شهر تهران را آغاز کرد.
 محسن محمدیان، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از همکاری این شرکت با مؤسسات خیریه خبر داد و گفت: ماهانه به ۱۰ مؤسسه خیریه فضا برای اجرای طرح‌های خیرخواهانه، در ایستگاه‌های مترو داده می‌شود.
 کارخانه تولید انواع شیرآلات نفت و گاز با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان و طرح توسعه تولید شیشه ضدگلوله با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان و جمعاً اشتغال به کار ۹۴ نفر با حضور حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار قم و جمعی از مسؤولان استانی در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح شد.
 شهرداری منطقه 3 تهران به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و وقوع سیلاب و با استفاده از ابزارآلات مکانیکی در حال لایروبی کانال بزرگ زیرگذر پل همت- شریعتی است.
 دهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران با همکاری و برپایی نمایشگاه جانبی «رازی» موزه ملی علوم و فناوری ایران، صبح روز سوم شهریورماه با حضور اندیشمندان، مدیران و مربیان آموزش شیمی کشور در محل دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.
 رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اهمیت افزایش و به‌روز‌رسانی سطح علمی و تجربی آموزشگران ادارات مدیریت پسماند مناطق بیست‌ودوگانه  گفت: کارشناسان حوزه ادارات پسماند مناطق مهم‌ترین و اصلی‌‌‌‌‌ترین حلقه ارتباطی سازمان با شهروندان بوده که در ملاقات چهره به چهره با ساکنان محلات نقش بسیار موثری در انتقال مفاهیم اساسی محیط‌زیست در حوزه مدیریت پسماند و تفکیک در مبدأ دارند.
 مرکز صنعتی‌سازی نانو فناوری کاربردی (ICAN) جهت توسعه‌ همکاری‌های فناورانه، توسعه‌ کاربردها و محصولات مبتنی بر نیاز صنعت، فراخوانی برای طرح‌های نوآورانه در زمینه‌ «بررسی اثر افزودن کربن بر رفتار مکانیکی و تریبولوژی پوشش CRCN اعمال شده با روش تبخیر قوس کاتدی»‌ اعلام کرده ‌است.
 جلسه بررسی اجرای فعالیت‌‌های ایمنی و عمرانی در داخل و فضای پیرامون مدارس با حضور قائم‌مقام، معاونان و شهرداران نواحی پنجگانه منطقه 7 تهران برگزار شد. در جریان این نشست یدالله کاظمی، قائم‌مقام شهرداری منطقه 7  تهران گفت: معاونت‌‌های اجرایی منطقه باید بعد از انجام بازدید از مدارس اقداماتی را که در نظر دارند در داخل و فضای پیرامون مدارس انجام شود، مشخص کنند.
 


Page Generated in 0/0049 sec