printlogo


کد خبر: 197685تاریخ: 1397/6/6 00:00
اخبار

معارفه رئیس جدید  بسیج رسانه ملی برگزار شد
قائم‌مقام رئیس رسانه ملی در آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز بسیج صداوسیما مهم‌ترین وظیفه رسانه را شناسایی ظرفیت مخاطبان و تقویت انگیزه در آنها دانست و بسیج را مرکز تولید انگیزه و ایمان در عرصه های مختلف برشمرد. به گزارش «وطن امروز»، حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم، قائم‌مقام رئیس رسانه ملی در این مراسم بسیج را مرکز تولید انگیزه و ایمان در ساحت‌های مختلف برشمرد و گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران هر جا بسیج وارد عمل شده غیرممکن‌ها ممکن شده و بار اصلی انقلاب بر دوش این نیروی مخلص و برخاسته از مردم بوده است. وی هدف اصلی دشمنان را تضعیف ایمان دانست و گفت: بسیج مرکزی است که باید ایمان را به عنوان عظیم‌ترین سرمایه ایجاد، تقویت و تداوم بخشد و با ابتکار در مسیر ایجاد انگیزه و ایمان همواره حرفی برای گفتن به مخاطب بیابد. حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم ابراز امیدواری کرد بسیج رسانه ملی در دور جدید مدیریت مانند قبل در زمینه تقویت باورها و ایمان مخاطبان گام بردارد و کارهای بزرگی به انجام رساند. وی با قدردانی از زحمات فروغی، رئیس پیشین مرکز بسیج صداوسیما ابراز امیدواری کرد رحمتی، رئیس جدید این مرکز بتواند عامل مهمی در زمینه کمک به رسانه ملی در رسیدن به اهداف باشد.

کنداکتور شبکه یک  دفاع‌مقدسی می‌شود
«آرماندو» هفته آینده جای خودش را به «آشوب» می‌دهد تا شبکه یک بعد از مدتی توجه به طنز، دفاع‌مقدس را با نگاه جدیدی روی آنتن ببرد. به گزارش تسنیم، تلویزیون در روایت دفاع‌مقدس سال‌ها به روایت‌های تکراری و غیرخلاقانه بسنده می‌کند اما گفته می‌شود مردم قرار است در «آشوب» روایت جدیدی از دوران جنگ تحمیلی را ببینند. سریال 27 قسمتی که علاوه بر پرداختن به موضوع دفاع‌مقدس، کاری عاشقانه است. به گفته محمود پاک‌نیت که یکی از کاراکترهای اصلی این سریال را بازی می‌کند «آشوب» قصه متفاوتی در بین آثار دفاع‌مقدسی دارد که تا به حال مصداقی از آن را مردم ندیده‌اند. داستان مجموعه تلویزیونی «آشوب» قصه‌ای عاشقانه را بعد از انقلاب و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی روایت می‌کند. قصه عاشقانه‌ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که در فصل اول تا زمان جنگ و سقوط خرمشهر روایت می‌شود و در فصل دوم آن تا آزادی خرمشهر ادامه دارد. این سریال به کارگردانی امیر پوروزیری و به تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است. «آشوب» از شنبه 10 شهریور جایگزین «آرماندو» می‌شود و پخش آن تا دهه اول محرم ادامه خواهد داشت.


آسیایی‌های خرپول باکس‌آفیس را ول نکردند!
فیلم «آسیایی‌های خرپول» برای دومین هفته در راس باکس‌آفیس آمریکا باقی ماند. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، کمدی رمانتیک کمپانی برادران وارنر با فروش ۲۵ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۳۵۲۶ سالن سینما در دومین هفته نمایشش تنها کاهشی ۶ درصدی را نسبت به فروش هفته پیش خود تجربه کرد و در بازار داخلی آمریکا در مجموع 8/76 میلیون دلار فروخت. «مگ» این هفته نیز مکان دوم خود را حفظ کرد و با فروش ۱۳ میلیون دلار دیگر در سومین هفته نمایشش در مجموع 3/105 میلیون دلار در باکس‌آفیس آمریکا فروخت. یک کمدی سیاه که این هفته اکران شد با عنوان «قتل‌های سرخوشی» با بازی ملیسا مک‌کارتی با فروش ۱۰ میلیون دلار از نمایش در ۳۲۵۶ سالن سینما جایگاه سوم باکس‌آفیس را اشغال کرد. این پایین‌ترین استقبال از فیلمی از مک‌کارتی است، در حالی که برای تولید این فیلم ۴۰ میلیون دلار هزینه شده و در سایت راتن تومیتوز تنها امتیاز ۲۲ درصد را کسب کرده است. در مکان چهارم «ماموریت غیرممکن: فال‌آوت» با بازی تام کروز جای دارد که با نمایش در ۳۰۵۲ سالن سینما ۸ میلیون دلار دیگر فروش کرد و مجموع فروشش را در ۴ هفته به رقم 9/193 میلیون دلار رساند.


Page Generated in 0/0030 sec