printlogo


کد خبر: 197692تاریخ: 1397/6/6 00:00
اخبار

دستیار کی‌روش از تیم‌ملی ایران جدا شد
رودولفو کوریرا که یک سال دستیار کارلوس کی‌روش بود از تیم‌ملی ایران جدا شد و هدایت تیم دوم الهلال را بر عهده گرفت. به گزارش ایسنا و به نقل از رکورد، رودولفو کوریرا مربی ۴۱ ساله قصد دارد تجربه سرمربیگری خود را در تیم دوم الهلال تجربه کند. او قرار است به عربستان سفر کند تا قرارداد خود را با تیم دوم الهلال امضا کند. ویکتور والنته و تیاگو اولیویرا قرار است این مربی را در امر سرمربیگری یاری کنند. هافبک سابق پورتو و آمادورا در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در کادر مربیگری تیم‌ملی ایران قرار داشت که برابر پرتغال در بازی آخر مرحله گروهی به تساوی یک - یک رسید و در آستانه صعود به دور دوم این رقابت‌ها بود. با این حال پیشنهاد سرمربیگری باعث شد او به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهد و فعالیت جدید خود را آغاز کند.

پورشیب: با دست‌های پشت پرده  به مدال طلا می‌رسند
کاپیتان تیم‌ملی کاراته گفت: این حریفان در هیچ جایگاهی مقابل بچه‌های ما حرفی برای گفتن ندارند و در بازی‌های آسیایی با دست‌های پشت پرده به مدال می‌رسند. ذبیح‌الله پورشیب پس از کسب مدال برنز در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: خدا را شکر به حداقل مدال رسیدم. پورشیب در ادامه  خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم از داوری صحبت کنم، همه دیدند حتی تماشاگرانی که از کاراته سررشته ندارند متوجه ناداوری در دیدارم با رقیب کویتی در مرحله نیمه‌نهایی شدند. کاپیتان تیم‌ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ناداوری‌ها گفت:  بیش از 9 امتیاز من را ندادند و حریفم با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت. در مسابقات دیروز داوران اروپایی و بی‌طرف بازی‌ها را قضاوت می‌کردند اما در بازی من 2 داور عرب و 2 داور آسیایی مسؤول قضاوت بازی شدند. دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018، افزود: هرچه زدم، ندادند. ضربه‌های 3 امتیازی من کاملا مشهود بود اما داورها امتیاز نمی‌دادند. تلاش‌های ما به هدر می‌رود و کسانی که حق‌شان طلا نیست به مدال می‌رسند. وی در پایان صحبت‌های خود گفت: تمام تلاش برای رسیدن به طلا بود. این حریفان در لیگ جهانی و بازی‌های آسیایی هیچ جایگاهی ندارند و در برابر بچه‌های ما حرفی برای گفتن ندارند اما در بازی‌های آسیایی با دست‌های پشت‌پرده به مدال می‌رسند.

سجادی: حدس ما پنجم به بعد بود
سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی با بیان اینکه رقابت‎ها در این دوره فشرده است، گفت: از ابتدا پیش‌بینی ما برای کسب مقام پنجم به بعد بود. نصرالله سجادی درباره کسب 2 مدال در وزنه‌برداری و پیش‌بینی‌اش برای نتایج کلی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: بچه‌های ما در رشته‌های مختلف ورزشی تلاش‌های خود را کردند. در سه، چهار رشته آنطور که فدراسیون پیش‌بینی کرده بود نتیجه به دست نیامد. نتایج در آنها در حد زیر متوسط و گاهی پایین‌تر بود اما در مجموع می‌توانم بگویم نتایج خوب بود. وی افزود: رقابت چند رشته دیگر هنوز باقی مانده است. جودو، دوومیدانی و قایقرانی باقی مانده که امیدواریم بتوانیم مدال‌هایی را کسب کنیم. وی با بیان اینکه نسبت به دوره‌های قبل بازی‌های آسیایی رقابت خیلی فشرده است، یادآور شد: در برخی رشته‌ها ما خیلی قوی نیستیم مانند بریج، جوجیتسو، جت‌اسکی، پاراگلایدر و پنچاک سیلات که میزبان این رشته‌ها را اضافه کرده است و مدال‌هایی را کسب کرده‌اند. همین مساله باعث شد بالاتر از ما قرار بگیرند. سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی یادآور شد: قبلا هم پیش‌بینی کرده بودیم مقام‌مان از پنجم به بعد هست. پیش‌بینی ما برای قزاقستان هم بود که این دوره نتایج خوبی نگرفت اما در مقابل کره‌شمالی، تایلند و حتی چین‌تایپه به ما نزدیک هستند. سجادی در پایان گفت: باید چند روزی صبر کنیم ببینیم نتایج چه می‌شود. انتظار داریم والیبال قهرمان شود. بسکتبال هم راهی نیمه‌نهایی شد اگر کره‌جنوبی را شکست دهد امید برای کسب مدال هست. رقابت هست و ورزشکاران هم باید کار کنند.

بوکسور ایران حذف شد
بوکسور وزن ۴۹- کیلوگرم کشورمان با شکست در مرحله یک هشتم نهایی بازی‎های آسیایی، از دور رقابت‎ها کنار رفت.
امید احمدی‌صفا بوکسور وزن ۴۹- کیلوی کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی شکست خورد و از رسیدن به دور بعدی مسابقات بازماند.  احمدی‌صفا که در گام نخست بوکسور ترکمنستانی را از پیش رو برداشته بود، برابر «کیم جانگ ریونگ» از کره‌شمالی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و با رینگ جاکارتا خداحافظی کرد.


Page Generated in 0/0047 sec