printlogo


کد خبر: 197693تاریخ: 1397/6/6 00:00
مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
الدحیل قطر- پرسپولیس ایران نقشه‌های برانکو برای صعود

در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب پرسپولیس در قطر به مصاف الدحیل می‌رود. در ادامه مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب ساعت ۲۰ پرسپولیس در قطر به مصاف الدحیل قطر می‌رود. سرخپوشان تهرانی نسبت به مرحله گروهی و یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا تغییرات زیادی داشته اند. یکی از ایرادهایی که به نحوه برگزاری لیگ قهرمانان می‌گیرند همین تاریخ برگزاری مسابقات است که با لیگ‌های کشورهای شرق آسیا هماهنگ است اما در غرب آسیا معمولا تیم‌ها با ترکیبی متفاوت در مراحل یک‌چهارم نهایی به میدان می‌روند. پرسپولیس البته برانکو را حفظ کرده اما به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات توسط فیفا نتوانست بازیکن جدیدی جذب کند و بازیکنانی مثل فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و مهدی طارمی را هم از دست داد. پرسپولیس تضعیف شده در مرحله یک‌چهارم به مصاف تیم قدرتمند الدحیل می‌رود که در لیگ قطر ۲ برد و یک مساوی آورده و در رده دوم جدول قرار گرفته است. الدحیل در ۳ بازی ۹ گل زده و هیچ گلی دریافت نکرده است. این نشان‌دهنده خط دفاعی قدرتمند حریف قطری است. پرسپولیس هم در ۵ مسابقه ۳ مساوی و 2 برد دارد و فقط یک گل خورده است اما در خط حمله سرخپوشان هنوز تیم خطرناکی محسوب نمی‌شوند، زیرا فقط ۵ گل زده‌اند. قطعا برانکو تیمش را در قطر برای نباختن و گل نخوردن به میدان می‌فرستد تا در تهران و در ورزشگاه آزادی با حمایت هواداران پرسپولیس بتواند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. الدحیل از ترکیب 2 تیم قطری ساخته شده و تیمی متمول است که مدعی قهرمانی است اما قطری‌ها از پرسپولیس هراس دارند، زیرا سرخپوشان اگر روز خوب‌شان باشد ممکن است بتوانند در قطر کار صعودشان را یکسره کنند. دیدار برگشت روز ۲۶ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
در همین ارتباط دیروز نشست خبری پیش از بازی با حضور برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای نشست ضمن خیرمقدم به خبرنگاران، گفت: مسابقات حریف را آنالیز کردیم و سعی کردیم نقاط ضعف آنها را ببینیم اما نتوانستیم نقطه ضعفی پیدا کنیم. بازی خیلی سختی مقابل الدحیل خواهیم داشت.
الدحیل نقطه ضعف ندارد
وی افزود: بازی سه‌شنبه (امشب) یک مسابقه دومرحله‌ای است. همه تیم‌ها قوی هستند و می‌خواهند بالا بروند. الدحیل را بخوبی می‌شناسیم و با آنها بازی کردیم. آنها با باخت آشنایی ندارند و بازیکنان خوبی دارند. سعی می‌کنیم به هدف‌مان برسیم. مسابقات حریف را آنالیز کردیم و سعی کردیم نقاط ضعف آنها را ببینیم اما نتوانستیم نقطه ضعفی پیدا کنیم. آنها خیلی قوی هستند. بازی بسیار دشواری داریم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم نتیجه خوبی در زمین بگیریم.
بازی با الدحیل یک دیدار جدید با نتیجه جدید است
برانکو درباره اینکه اعلام کرده قبلا مقابل الدحیل به پیروزی رسیدند و آیا این مساله به تیم او انگیزه خواهد داد، عنوان کرد: من فقط نتیجه بازی را اعلام کردم. ما در آن مسابقه برنده شدیم اما بازی پیش رو یک مسابقه جدید است. الدحیل از لحاظ کیفیت خیلی بهتر شده است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. این مسابقه یک دیدار جدید است و یک نتیجه جدید هم خواهد داشت.
به بازیکنانم ایمان دارم
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکن جدید جذب کردند و آیا محروم و مصدوم در این مسابقه دارند، گفت: همان طور که می‌دانید ما از 2 پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم و در تابستان امسال هم این محرومیت وجود داشت و نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم. بازیکنانم را خوب می‌شناسم و به آنها ایمان دارم. در لیگ ایران هم خوب شروع کردیم و بلندپروازی خاص خودم را دارم. می‌توانیم اجرای خوبی داشته باشیم. در نیم‌فصل هم بازیکنان جدید اضافه خواهند شد. الان هم مصدوم نداریم و همه افرادی که به قطر آمدند آمادگی کامل دارند.
شاید الدحیل بهترین تیم آسیا باشد اما ما هم اهداف خاص خود را داریم
وی در پاسخ به سوال فارس درباره پیروزی الدحیل در 8 مسابقه گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا می‌توان این تیم را شکست داد، گفت: همان طور که گفتم قبلا این تیم را شکست دادیم. درباره بازی سه‌شنبه شب(امشب) نیاز به نظر خاصی نیست شاید آنها بازیکنان خوبی داشته باشند و اصلا بهترین تیم آسیا باشند اما پرسپولیس اهداف خاص خودش را دارد و برای بردن به میدان می‌رود.


Page Generated in 0/0086 sec